5 Reacties
één dag geleden
Eerste menstruatie kan nogal heftig zijn na de bevalling. En je blaas en baarmoeder liggen nu eenmaal tegen elkaar aan…
Ik zou inderdaad wel testen op blaasontsteking, maar het hoeft niet. Dit kan ook helemaal alleen de menstruatie zijn.
één dag geleden
Klinkt voor mij ook als menstruatie, maar blijft het aanhouden of ben je ongerust kan je zeker naar de dokter gaan nog.
Sowieso is de 1e keer heviger zegt iedereen. Ik had ze aan 4 maand opnieuw, nu voor de 3e keer en man wat een last.
Normaal heb ik echt amper bloedverlies en misschien maximum 3 dagen, maar sinds de bevalling duurt het 5 tot 7 dagen, moet ik echt enorm vaak maandverband vervangen, gewoon omdat het zodanig veel is, ik voel het bloed precies uit me stromen. Was toch leuker voor de zwangerschap 😅.
De eerste keer had ik ook wat meer slierten en slijmerige structuur.
Ik zou me nog geen grote zorgen maken nu ☺️
één dag geleden
Ik zou me ook niet te veel zorgen maken. Voor de zwangerschap had ik alleen de eerste dag wat last en een beetje bloed plus maximaal 5 dagen. Nu eerste keer menstruatie gelijk al na 4 weken😅. Leken eerst wel weeën zoveel last had ik. Nu ben ik al wel weer 6 keer ongesteld geweest maar het is heftiger dan voor mijn zwangerschap zou normaal zijn heb ik begrepen. Veel stolsels en veel bloeden. Moet echt maxi verband gebruiken. En soms wel 7 dagen en een stuk plus ook intens wel de eerste dag. Ben er dan echt niet goed van. Zal me niet te veel druk maken, maar als je je er fijn bij voelt mischien inderdaad eve testen, maar weet in ieder geval dat de eerste keren dat nor aal is dat je wat meer last kan hebben dan voordien.