6 Reacties

5 dagen geleden

Hi! Ik heb geen tips voor je voor een goede slaapcoach, maar dat van de borstvoeding herken ik wel! Kennelijk heeft je baby nog wat zuigbehoefte na het drinken, dan is een speentje top! Mijn dochter drinkt ook vrij snel (vooral ook afgekolfde melk in een flesje omdat dat makkelijker is: minder moeite kost dan aan de borst)

5 dagen geleden

Ja dat van de borstvoeding herken ik! Zeuren en bijna huilen aan de borst tegen het einde aan, dus ik probeer haar dan te laten boeren. Echter wordt ze dan behoorlijk driftig en leg ik haar weer aan. Riedeltje opnieuw. En als ik dan maar een speen geef, is ze meteen tevreden... Ik ben er niet zo blij mee, want ik wil van de speen af binnenkort...

5 dagen geleden

Ik ken het wel van de borstvoeding. Schijnt ook dat ze rond deze leeftijd de wereld om hun heen interessanter vinden dan de voedingen. Vind het zelf behoorlijk frustrerend 😢 Weet niet wat je betreft de slaapcoach wilt weten, maar hier gaan de nachten ook al bijna 2 maanden ontzettend slecht. In de zin dat ze elke 1,5 uur wakker wordt 😴

5 dagen geleden

Reactie op kleindotje

Ik ken het wel van de borstvoeding. Schijnt ook dat ze rond deze leeftijd d ...
Jaa hier ook heel snel afgeleid! Daarnaast is het vooral dat hij ongeduldig is en volgensmij zo snel drinkt dat hij nog niet verzadigd voelt… ‘s Nachts slaapt hij goed en valt hij weer in slaap na de nachtvoeding, maar voor alle dutjes overdag en de nacht ingaan is wiegen nodig. Dit hebben we zelf veroorzaakt natuurlijk, maar het is onze eerste baby 🫣🙊 Bij een volgende zouden we het direct anders doen

5 dagen geleden

Anne van slaaptipsvoorsbabys raad ik je aan! Zij is super lief en kundig.

4 dagen geleden

Klinkt idd als zuigbehoefte na het drinken. Hier is het ook wel eens een boer die in de weg zit. Zelfstandig in slaap vallen deed ik pas bij 11 maanden. Elke 3 min gerust stellen. In 2 avonden was het gepiept. Weet alleen niet of het ook op deze leeftijd werkt.