29 Reacties
2 maanden geleden
Mijn baby is 5 maanden oud en drinkt met moeite 6x 120.. ze weegt 6.5 kg.. hoe kan ik ervoor zorgen dat ze meer drinkt? Ik ben al begonnen met extra hapjes fruit, maar is ook niet veel..
2 maanden geleden
Reactie op fatemeh313
Mijn baby is 5 maanden oud en drinkt met moeite 6x 120.. ze weegt 6.5 kg.. ...
Oeh dat durf ik niet te zeggen… mijn kleintje kwam er al uit met 5 kilo en is altijd een erg hongerige baby geweest…
2 maanden geleden
Wij geven 4 x 180 waarvan de laatste om 19.00 een papfles is. Ons meisje weegt wel pas 5,8 kg bij 5 maanden, geen grote baby. Zij doet het met een papfles goed.
Ons zoontje was een veel grotere baby en ook meer hongerig. Hij kreeg wel 210 met 7 schepjes en dan de laatste fles een pap fles. Woog bij 5 maanden denk ik ook zo'n 8,5 kg.
2 maanden geleden
Reactie op fatemeh313
Mijn baby is 5 maanden oud en drinkt met moeite 6x 120.. ze weegt 6.5 kg.. ...
hier hetzelfde. Wij proberen 5x 150 maar dat lukt haar niet. Met een paar dagen is ze ook 5 maand. Niet alle babys zijn gelijk en sommige drinken gewoon weinig. Je kan het ze niet opdringen.. maar erg frusterend. Zolang de groei redelijk langs haar eigen lijntje gaat moet je je eraan overgeven.
2 maanden geleden
Reactie op rchvb
Wat voor pap gebruik jij voor de laatste fles?
Van olvarit, rijstmeel
2 maanden geleden
Ik zou het gewoon proberen. Dat kan geen kwaad lijkt me. Hier kreeg ze heel lang 4x210. Nu de hapjes goed gaan doet ze het weer super op 4x180. Het is gewoon uittesten denk ik
2 maanden geleden
Gewoon proberen:) wij geven 4x180 (eerst 5x180) en dan laatste fles 210 hebben we gisteren geprobeerd en sliep heerlijk klokje rond. Vaak als we tussen 10-11 nog een laatste fles van 180 gaven moesten we hem ook echt wakker maken en s nachts werd hij vaak ook nog paar keer wakker. Niet hongerig, maar gewoon wakker, brabbelen, bewegen etc.
2 maanden geleden
Hier 5 maanden, 7.5 kilo
Drinkt 4 x 210 en dan snachts een kleintje als hij wakker wordt.
2 maanden geleden
Zou gewoon je gevoel volgen, hier is de laatste fles ook altijd een grote, en krijgt zelfs nog 6 flessen. Ik denk dan maar je hebt zelf toch ook niet altijd evenveel honger? Hier wilt ie echt even een voorraadje in zn buik voor het slapen en met honger naar bed is ook niks.
2 maanden geleden
Reactie op Simone2205
Wij geven 4 x 180 waarvan de laatste om 19.00 een papfles is. Ons meisje w ...
Geef je een papfles vanwege het doorslapen of puur vanwege de voeding?
de kleine is namelijk bij ons mega onrustig in de nacht en zou willen dat hij eens doorslaapt
2 maanden geleden
Het cb vertelde bij ons zolang ze niet meer dan 1 liter water krijgen is het goed.
Wij hebben in de ochtend een hongerig meisje, er zit dan 12 uur tussen de flesjes en de eerste fles is dan ook 210+7.
Rest van de 4 flesjes is wel 180.
Ik zou het gewoon geven en kijken wat hij doet!
2 maanden geleden
Reactie op Brendasmara
Gewoon proberen:) wij geven 4x180 (eerst 5x180) en dan laatste fles 210 heb ...
Dus als ik het goed begrijp, slaapt hij ‘s nachts onrustiger als je hem wakker maakt rond 10/11? Wij zitten namelijk met hetzelfde, maar ik durf de gok niet te wagen hem te laten slapen in de avond. Bang dat hij midden in de nacht komt, en zijn hele ritme naar zijn grootje gaat.