29 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op CaliR
Dus als ik het goed begrijp, slaapt hij ‘s nachts onrustiger als je hem wak ...
Geen idee hoe oud je kindje is maar wij hadden precies hetzelfde en hebben toen mijn vriend een paar dagen vrij was achter elkaar de gok gewaagd om haar te slapen. De eerste paar dagen kwam ze tussen 4 en 5 en sliep meteen weer door. Nu laat ze 12 uur tussen. Succes!
2 maanden geleden
Reactie op CaliR
Oh wauw! Maar ze slaapt dan dus ook rustiger dan daarvoor? En krijgt ze dan ...
Veel rustiger! We zijn af gestapt van wat wij dachten dat goed was en uit gegaan van wat zij aangaf. Ineens hadden we een ritme.
Hebben echt een heel ander kind gekregen en sliep toen door toen ze precies 3 maanden oud was. Ze is nu 4.5 maand en ongeveer 7 kilo denk ik.
Ze drinkt de eerste fles 210+7 en dan nog 4 flesjes van 180+6.
Ik zou het gewoon proberen om hem een keer te laten liggen bijvoorbeeld op een vrijdagavond dat je een weekend vrij hebt. Snap dat dat lastig is maar niet geschoten is altijd mis. Misschien gaat het wel helemaal goed en misschien ook niet. Je weet het niet als je het niet probeert!
2 maanden geleden
Reactie op CaliR
Dus als ik het goed begrijp, slaapt hij ‘s nachts onrustiger als je hem wak ...
Bij ons sliepen ze beide ook omrustiger als we ze tussendoor wakker maakten. En de eerste paar nachten was het wel 3/4u maar dat trok zich steeds later en na een week ofzo sliepen ze alweer tot 6/7
2 maanden geleden
Hier krijgt ze overdag 4x180+6 (8.00-12.00-15.30-18.30) en dan slaapt ze klokje rond.
Als ze wel s’nachts komt dan geven we haar 120cc en dan slaapt ze weer verder tot 07.00!
2 maanden geleden
Nu een paar avonden 210 gegeven en doorgeslapen!! Ik ben weer ff bijgetankt na 3 weken in mijn eentje gebroken nachten haha! Gelukkig komt mijn vriend over 5 dagen weer thuis! Kan er weer iets verdeeld worden…