11 Reacties
6 dagen geleden
Onze dochter (bv) doet dit al bijna haar hele leven. Cb verklaarde het als volgt:
Ze is heel erg bezig en hard aan het ontwikkelen. Overdag verdoet ze te veel t.o.v. de voeding die ze binnenkrijgt, daarom vraagt ze in de nacht iets meer
6 dagen geleden
Ons zoontje krijgt tegen 23.00 een fles van 200ml en word altijd nog wakker tussen 03.00 en 04.00 voor nog een fles van ongeveer 160/170ml (drinkt m bijna nooit leef in de nacht. Is normaal hoor! Bij iedere baby is het anders. Onze dochter (nu 2) kreeg bv en sliep met 6 maanden meestal door, maar wilde ook af en toe een keer in de nacht wat drinken.
& Sprongetjes doen natuurlijk ook heel veel 🤭 't helpt om te kijken rond welke leeftijden ze welke fases hebben en wat er dan allemaal kán gebeuren.
6 dagen geleden
Hier komt ze sinds 2 weken weer om de twee uur ‘s nachts🤡 Rond 19:30 op bed en dan komt ze +- 00:00 , 02:00, 4:00, 6:00. Soms zelfs vaker.
Ik hoop dat het een fase is ..
Wel borstvoeding. Ze ligt nog naast ons in een ledikant. Pak haar bij me dommel zelf weer half in en leg haar terug (of niet).
6 dagen geleden
Ik geef ook borstvoeding. Ze gaat rond 1830 uur naar bed en komt dan rond 23 uur, 2 uur, 4/5 uur en 7 uur. Soms voor een paar slokken/even sabbelen en soms voor een echte voeding.
Af en toe lukt het me om haar zonder voeding weer in slaap te helpen. Maar eerlijk? Het is zoveel makkelijker om gewoon even de borst te geven en weer verder te slapen haha.
5 dagen geleden
Reactie op Welx
Hier komt ze sinds 2 weken weer om de twee uur ‘s nachts🤡 Rond 19:30 op be ...
Bij mij nú precies zelfde tijden
4 dagen geleden
Onze baby deed dit ook tot vorige week. Hij wordt 3 november 7 maanden. Ineens was het klaar en sliep hij tot onze verbazing gewoon door van 19:00 tot 7:00! Hij dronk overdag ook gewoon goed maar had toch nog de nachtfles nodig. Het is echt maar een fase en voor je het weet is het weer voorbij. Nog even volhouden, je bent echt niet de enige 💙