5 Reacties

8 dagen geleden

Ik heb laatst deze maxi cosi besteld. Gaat mee tot 4 jaar. En is 360掳 roteerbaar. Was toen in de actie, nu helaas weer wat duurder bij PinkorBlue. Deze kan je niet losmaken. Ik haal dus alleen mijn zoontje uit de maxi cosi. Wij hebben nog een andere voor de auto van mijn vriend, ook een maxi cosi, die kan wel los, maar is tot 1 jaar dacht ik te gebruiken. Die ik heb vind ik dan handiger. Dus in jouw situatie gewoon je zoontje tillen en dochtertje mee laten lopen.

8 dagen geleden

Je hoeft niet perse 360 graden draaistoel te kopen. Je hebt ook stoelen die je achteruit op de isofix kan zetten en andersom erin kan zetten waarbij ze dan vooruit kijken. Maar die draaien dan niet letterlijk rond op de isofix. Misschien vaag verhaal maar misschien snap je wat ik bedoel馃槀. Scheelt hoop geld

8 dagen geleden

Maxi cosi mica I-Size. Hebben wij nu voor onze zoon van 3 en voor onze dochter van 5 maanden

7 dagen geleden

Reactie op Ariiane

Ik heb laatst deze maxi cosi besteld. Gaat mee tot 4 jaar. En is 360掳 rotee ...
Deze hebben wij ook voor onze 3 jarige dochter. Zolang zoon nog past in de maxicosi houden we het nog zo, daarna gaat hij in deze stoel en kopen we voor dochter een volgende fase stoel/verhoger.

6 dagen geleden

Bij kruidvat is nu een in de aanbieding!