10 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Jerlie
Ik had ook ineens diarree rond de 36+4 twee dagen later bevallen weet natuu ...
Ah okee, nee dat weet ik ook niet hahah. Ik ben afgelopen weekend namelijk mijn slijmprop ook al verloren en de kleine loopt sws een week voor qua groei. Dus wie weet zijn het wel tekenen dat die eerder komt. Het is mijn eerste dus alles is nieuw ook qua wat je zou moeten voelen. Dus we gaan het meemaken en in de gaten houden. Dan maar snel mijn vlucht koffer parraat maken 🙈.
Bedankt voor je reactie.
2 jaar geleden
Reactie op Alysha1998
Ah okee, nee dat weet ik ook niet hahah. Ik ben afgelopen weekend namelijk ...
Jaaaa spannend!! Onze zoon is de vierde, maar elke keer liep het anders dus wat dat betreft is er ook weinig pijl op te trekken… ik hoopte zo op dezelfde soort bevalling als de eerste twee maar deze liep echt helemaal anders haha
Succes, en plezier!! Geniet nu nog lekker even van het contact en schopjes in je buik, die mis ik nu al :-) maar in het echt zien is nog leuker 🥳
2 jaar geleden
Reactie op Jerlie
Jaaaa spannend!! Onze zoon is de vierde, maar elke keer liep het anders dus ...
Jaa dat geloof ik dat elke bevalling of zwangerschap anders kan lopen. Dankjewell, ga ik doen! Jij ook!
2 jaar geleden
Lijkt wel alsof ik dit bericht zelf heb geschreven. Ben ook 36+3 vandaag en vannacht ook hetzelfde als jij. Is ook mijn eerste dus heb geen idee
2 jaar geleden
Reactie op Saarrie1012
Lijkt wel alsof ik dit bericht zelf heb geschreven. Ben ook 36+3 vandaag en ...
Oh wat toevallig haha. Succes met de laatste loodjes!
2 jaar geleden
Reactie op Sanne-R
Ik kreeg ook rond 36 weken flinke diarree. Heeft een week lang aangehouden, ...
Okee bedankt voor je reactie!
Die van mij is al volledig ingedaald. Hij lag bij 26w goed en was toen al bewegelijk in de bekken ingang. En ligt er nu dus al 2 weken volledig klaarvoor. Maar we wachten alles af, in iedergeval bedankt
2 jaar geleden
Reactie op Tessebess
Ik heb al ruim een week last van veel dunnere ontlasting dan normaal en nog ...
Oh okee, helaas. Snap ik dat je het een beetje had gehoopt. Succes met de laatste loodjes!