11 Reacties
2 jaar geleden
Pfff hier precies het zelfde 38 + 5 en dikke vette griep. Denk ik waarom nu ??? Moet dat echt nu… verschrikkelijk.. beterschap we got this momma 😭🫶 verloskundigen zei kan geen kwaad zolang je de baby natuurlijk blijft voelen en bloeddruk goed blijft. + niet te lang of hoge koorts aan houden.
2 jaar geleden
Had dit ook precies met 38 weken. Gelukkig na een weekje weer beter en nu rusten tot de bevalling. ( het heerst ook iedereen is ziek ) maak je niet druk. Ik was aan het hoesten elke dag 24/7 maakte me zorgen om de baby. Maar ze zijn zo sterk en goed beschermd van binnen.
2 jaar geleden
Ik heb van week 35 tot week 39 plat gelegen met een killergriep. Het is ongelofelijk rot en zwaar, maar je lijf kan dit. Neem zo veel mogelijk rust en hou koorts laag met paracetamol. Vaak hoor je toch dat de bevalling echt niet start tot je weer een beetje op de been bent. Hier inmiddels 39+5 en sinds zondag weer een beetje mezelf.
Heel veel beterschap!
2 jaar geleden
Oh wat een Ellende he. Hier ook. 38.2 en al flinke voorweeën en harde buiken. Maandag bij de controle bleek ik 1 cm te hebben. Nu hoop ik zo dat ze nog een aantal dagen wacht, want ik ben doodmoe van de griep en slaap erg slecht omdat mijn neus zo dicht zit. Mijn hele gezicht is gezwollen van het snot😭😭🤧 beterschap voor jullie en hopelijk wachten de baby's nog even 🫶🤞
2 jaar geleden
Niet de griep wel 2x een longontsteking. Maar zorg ervoor dat je goed paracetamol neemt zodat je de koorts zoveel mogelijk onderdrukt, want langdurig hoge koorts is niet zo fijn voor de baby. En verder werd mij door zowel het ziekenhuis als mijn verloskundige verteld dat je lichaam over het algemeen geen bevalling in gang zet wanneer het ziek is. Beterschap!!
2 jaar geleden
Ik heb woensdag de griep gekregen. Ben nu 35+4. Ben gelukkig nog niet zover als jou maar ik vind het nu al zo lastig dat ik het nog zo laat heb in de zwangerschap dus snap je gevoel. Rot inderdaad, hopelijk wacht de kleine nog een beetje tot hij/zij voelt dat je fysiek beter bent. Ik had de dagen dat ik koorts had ook het gevoel dat de baby amper bewoog, vroeg me ook af of ze dat zodanig merken….
2 jaar geleden
Ik ben ook bijna 38 weken en herken het vandaag naar de huisarts bleek geen ontsteking te zijn had last van benauwdheid omdat alles vast zit. Nu aan de neusspray en tijmsiroop en af en toe paracetamol hopelijk trekt het voor iedereen die er last van heeft snel weg.