15 Reacties

7 dagen geleden

Aan de binnenvoering zitten als het goed is touwtjes waarmee je hem kan verkleinen. Als je alleen de binnenvoering gebruikt, dan moet de teddystof aan de buitenkant zitten

7 dagen geleden

Bij ons koelt het behoorlijk af in de slaapkamer en had haar gisternacht in lange romper + mouwloze 2.5 slaapzak maar ze had snachts ijskoude armpjes.. Meer mensen die nu al lange mouwen slaapzakken doen? Lastig idd met zo'n seizoenswissel

6 dagen geleden

Er zitten touwtjes aan bij ons waarmee je m korter kan maken, maar de slaapzak hier is wel al een paar jaar oud.

6 dagen geleden

Reactie op nadine1995xx

Bij ons koelt het behoorlijk af in de slaapkamer en had haar gisternacht in ...
Wij hadden precies hetzelfde afgelopen nacht. Vanavond doe ik de slaapzak met mouwtjes aan.

6 dagen geleden

Bij de vier seizoenen zit, ik ieder geval degene die ik dit jaar heb gekocht, een soort buikband die je er nog omheen kunt doen. Hebben we overigens niet gedaan (vergeten) Wij maken het dunne gedeelte hier niet (meer) korter, ik had het idee dat hij daar op lag en daar dan last van had. Alleen de mouwen zijn wat lang, maar hij heeft er wel heerlijk mee geslapen afgelopen nacht.

6 dagen geleden

Dankjewel voor de reacties! Ik had puckababy ook gemaild. Ze geven aan dat de touwtjes er niet meer in zitten maar dat idd de buikband gebruikt kan worden voor de geborgenheid!

5 dagen geleden

Mijn zoontje is 5maanden(23 weken) en een flinke kerel. Zit al maat 68. Zou hij dan al die 4 seizoenen slaapzak passen? Ik las namelijk dat die vanaf 6 maanden is? Dat is hij over 3weekjes pas. Maar omdat die groot is denk ik dat het misschien wel kan? Iemand hier ervaring mee?

5 dagen geleden

Reactie op BabyZwaan

Mijn zoontje is 5maanden(23 weken) en een flinke kerel. Zit al maat 68. Z ...
Wij gaan vanavond ook gewoon proberen of het past. Onze dochter is 4.5 maand. Als het maar niet te groot is om de hals dan is t goed!

4 dagen geleden

Reactie op BabyZwaan

Mijn zoontje is 5maanden(23 weken) en een flinke kerel. Zit al maat 68. Z ...
Onze zoon is 5 maanden en slaapt ook in de 4 seizoenen slaapzak. Dit gaat goed. Ik had precies dezelfde zorg als jij maar door de buikband is het oké. Voor de puck a baby 4 seizoenen slaapzak gebruikers: welke slaapzak gebruiken jullie nu? Het is hier 20 graden op de kamer maar ons zoontje voelt soms koud aan en in de nachten koelt het toch wel behoorlijk af. Ik hoor graag!

4 dagen geleden

Reactie op 95dionne

Wij gaan vanavond ook gewoon proberen of het past. Onze dochter is 4.5 maan ...
Oh top. Ben benieuwd hoe jullie eerste nacht voor jullie meisje gegaan is!

4 dagen geleden

Reactie op BabyZwaan

Oh top. Ben benieuwd hoe jullie eerste nacht voor jullie meisje gegaan is!
We hebbben vannacht alleen de teddy zak gebruikt(binnenvoering), slapen ging opzich wel goed, ze is wel verkouden dus weet niet of het een realistisch beeld is hihi. Ze lijkt wel wat meer moeite te doen om zich op haar zij of buik te draaien. De teddyzak is dan misschien wat te lang en te zwaar! Maar voor de rest ging het wel prima! Nu dr eerste slaapje gewoon met kleren aan en de katoenen slaapzak met mouwen aangedaan. Deze kun je natuurlijk wel omslaan. Ze is in ieder geval rustig gaan slapen.

4 dagen geleden

Reactie op 95dionne

We hebbben vannacht alleen de teddy zak gebruikt(binnenvoering), slapen gin ...
Bedankt voor je reactie 🥰

4 dagen geleden

Reactie op N1NA30

Bedankt voor je reactie 🥰
Vanochtend in de ochtend slaap kreeg ze het niet voor elkaar om te draaien en dat frustreerde haar. Toch maar een kleiner maatje gehaald en later weer opnieuw proberen met de 4 seizoenen!

4 dagen geleden

Reactie op 95dionne

Vanochtend in de ochtend slaap kreeg ze het niet voor elkaar om te draaien ...
Welke slaapzak heb je nu gehaald?

4 dagen geleden

Reactie op N1NA30

Welke slaapzak heb je nu gehaald?
Van prenatal eentje van 1.0 tog en een van 3.0 tog met afneembare mouwtjes. Maat 68/74. Daar hadden we ook al de 0.5 tog van maar die wordt nu wat te fris