12 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben dit ook gehad. Ik heb hem wel gepakt en gewoon veel aandacht gegeven. Hij lijkt nu weer zijj ritme terug te pakken:

2 maanden geleden

Ik heb gewoon een extra voeding gegeven. Die hersenontwikkelingen kosten die kleintjes zoveel energie. Ik deed ook vaak het slaapritueel opnieuw. Dus verschonen, wat zingen, kort even knuffelen, zingen en dan naar bed. Hielp vaak ook. En zo niet dan een flesje

2 maanden geleden

Ik voed haar ook extra en val dan vaak samen met haar in slaap waarna ze heel rustig slaapt. In het bedje slaapt ze bbsuper onrustig. Dus dan maar zo. En afwachten hoe ze hier uit komt. Ik ga er gewoon vanuit dat ze ooit wel weer in haar bedje slaapt😝

2 maanden geleden

Ik voed wel gewoon. Ze sliep eerst door van 22-7 uur. Nu soms wel 3 voedingen per nacht. Ook regelmatig dat ze het gewoon vertikt om verder te slapen🤪 Dan blijft ze 2 uur lang wakker. Paar keer gebeurd, van 3.30-5.30. Dat vind ik wel pittig hoor.

2 maanden geleden

Ik voed hem ook gewoon extra, komt nu neer op 4 keer per nacht i.p.v. 1. Zal vast wel weer goedkomen, maar op deze manier valt iedereen weer 't snelst in slaap zonder gewieg. Daar wil ik echt niet weer aan beginnen, was een hele strijd om dit bij m'n dochter af te leren.

2 maanden geleden

Reactie op Mama.saspro

Ik voed wel gewoon. Ze sliep eerst door van 22-7 uur. Nu soms wel 3 voeding ...
Toch misschien maar voeden dus! 2 uur wakker in de nacht is zeker pittig ja!! Succes nog even!

2 maanden geleden

Reactie op saffiee

Ik voed hem ook gewoon extra, komt nu neer op 4 keer per nacht i.p.v. 1. Za ...
Ja daar ben ik inderdaad ook bang voor, en dat wil ik het liefst dus ook voorkomen!!

2 maanden geleden

Reactie op Lunadw

Ja daar ben ik inderdaad ook bang voor, en dat wil ik het liefst dus ook vo ...
Ja snap ik helemaal! Hopelijk werkt het extra voeden ook voor jullie

één maand geleden

Hoe gaat het nu bij jullie?

één maand geleden

Reactie op Lalala-Sarah

Hoe gaat het nu bij jullie?
Niet zo goed.. we hebben erg rommelige avonden (lijkt wel weer op clusteren), hij komt zo om de 1,5-2 uur in de nacht en is 5:30-5:45 klaar voor de dag terwijl hij eerder tot half 8 sliep. En bij jou?

één maand geleden

Reactie op saffiee

Niet zo goed.. we hebben erg rommelige avonden (lijkt wel weer op clusteren ...
Haha sinds een paar dagen precies hetzelfde. Ze gaat ook opeens soms om 1700 al de nacht in terwijl voorheen altijd pas rond 1900. Maar wat laten rommelen denk ik :p die van ons is 22 weken, die van jullie?

één maand geleden

Reactie op Lalala-Sarah

Haha sinds een paar dagen precies hetzelfde. Ze gaat ook opeens soms om 170 ...
Wow zo vroeg al? En hoe laat wordt ze dan wakker? Haha ah ja, maar zoveel mogelijk mee proberen te bewegen. Die van ons is ook 22 weken, hij is van 4 mei.