12 Reacties
2 maanden geleden
Wij hebben dit ook gehad. Ik heb hem wel gepakt en gewoon veel aandacht gegeven. Hij lijkt nu weer zijj ritme terug te pakken:
2 maanden geleden
Ik heb gewoon een extra voeding gegeven. Die hersenontwikkelingen kosten die kleintjes zoveel energie.
Ik deed ook vaak het slaapritueel opnieuw. Dus verschonen, wat zingen, kort even knuffelen, zingen en dan naar bed. Hielp vaak ook. En zo niet dan een flesje
2 maanden geleden
Ik voed haar ook extra en val dan vaak samen met haar in slaap waarna ze heel rustig slaapt. In het bedje slaapt ze bbsuper onrustig. Dus dan maar zo. En afwachten hoe ze hier uit komt. Ik ga er gewoon vanuit dat ze ooit wel weer in haar bedje slaapt😝
2 maanden geleden
Ik voed wel gewoon. Ze sliep eerst door van 22-7 uur. Nu soms wel 3 voedingen per nacht. Ook regelmatig dat ze het gewoon vertikt om verder te slapen🤪 Dan blijft ze 2 uur lang wakker. Paar keer gebeurd, van 3.30-5.30. Dat vind ik wel pittig hoor.
één maand geleden
Reactie op saffiee
Niet zo goed.. we hebben erg rommelige avonden (lijkt wel weer op clusteren ...
Haha sinds een paar dagen precies hetzelfde. Ze gaat ook opeens soms om 1700 al de nacht in terwijl voorheen altijd pas rond 1900. Maar wat laten rommelen denk ik :p die van ons is 22 weken, die van jullie?