12 Reacties

één maand geleden

Same! 5 maanden, alleen BB, geen hapjes. Drinkt onrustig. Ik dacht misschien door tandjes die door gaan komen?

één maand geleden

Reactie op roozroderooz

Same! 5 maanden, alleen BB, geen hapjes. Drinkt onrustig. Ik dacht misschie ...
Alleen BV (borstvoeding)

één maand geleden

Reactie op roozroderooz

Same! 5 maanden, alleen BB, geen hapjes. Drinkt onrustig. Ik dacht misschie ...
Hier nog geen bultjes in het tandvlees te bekennen 🤷🏻‍♀️

één maand geleden

Hier ook! Eerder nooit zoveel last gehad! Bij jullie veel per keer? Hier soms maar een theelepeltje maar ook soms 2, 3 eetlepels

één maand geleden

Hier ook! Volgens mij geen tandjes te bekennen, ook nog niet gestart met vaste voeding,… enige dat ik kan zeggen is dat ze al 3 weken verkouden is. Ook haar stoelgang is slapper dan anders.

één maand geleden

Reactie op OMaxime

Hier ook! Eerder nooit zoveel last gehad! Bij jullie veel per keer? Hier so ...
Heel verschillend idd. Soms een beetje in haar mond, soms ook echt 3uur na het drinken nog, dan is het een soort van klonterig. Of soms echt een golf, waterig met stukjes 🤷🏻‍♀️ Zittend, liggend, maakt allemaal niet uit.

één maand geleden

Reactie op MD25

Hier ook! Volgens mij geen tandjes te bekennen, ook nog niet gestart met va ...
Ja die ontlasting is hier idd ook al een tijdje heel vloeibaar zonder "klontjes". Merkte wel dat als ze flesjes oudere melk uit de vriezer op had ze soms wel weer wat meer structuur in de poep kreeg. Dacht daar wel verschil in te zien. Maar waarom dat dan aan de melk zou liggen geen idee 🤷🏻‍♀️

één maand geleden

Wij hier ook heel veel spugen volledig borstvoeding nog niet gestart met hapjes . Zijn vorige week naar de osteopaat geweest en er zat flink wat spanning in het middenrif wat dus de melk naar boven gooide. ( denk ook dat het met het graag willen zitten etc te maken heeft ) maar nu sinds een 2 dagen lijkt het wel echt een stukje minder te zijn!

één maand geleden

Bij mij is dit ook komt door het drukke bewegen en veel willen rollen

één maand geleden

Ja, hier ook. Sinds twee/drie weken ineens spugen. Niet heel veel, maar eerst spuugde ze helemaal nooit. Ik geef ook borstvoeding, maar we geven haar al een paar weken mini hapjes/likjes.

één maand geleden

Hier ook hetzelfde. Ze krijg flesvoeding en al wel oefenhapjes. Maar het spugen is sinds 2 weken daarvoor echt nooit. 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Hier ook. Alleen BV.