29 Reacties

één maand geleden

Wij volgen ook het schema van Mama Roos, begonnen met 5,5 maand met fase 1. Ik kies er bewust voor om gewoon vanaf het begin te beginnen. Schema geven mij wel duidelijkheid, structuur en rust. Onze oudste eet vanaf 4 maanden niks. Had toen willen weten van Mama Roos. Ze probeert nu wel elk hapje mee met haar broertje, die tot nu toe alles eet 🤣

één maand geleden

Reactie op Eef2791

Wij volgen ook het schema van Mama Roos, begonnen met 5,5 maand met fase 1. ...
Door jullie inderdaad overtuigt om ook met fase 1 te beginnen! Nu al zin in! Inderdaad de duidelijkheid lijkt me zo handig

één maand geleden

Reactie op Chantal1095

Gewoon lekker het schema volgen vanaf fase 1 dus! Het heeft geen haast. Eer ...
Dankjewel ik ben vertuigd haha, ga het morgen maar aanschaffen. Cb ga ik niet meer maar ik verwacht inderdaad dat dit bij mama Roos wel aangegeven zal staan. Spannend 😍

één maand geleden

Reactie op SiStitch

Wij zijn ook rond de 6 maanden gestart met mama Roos fase 1. De filmpjes z ...
Oh super, ik ga zo eens kijken, ik wist niets over filmpjes 😲!

één maand geleden

Ik had contact opgenomen met mama Roos en dit kreeg ik als reactie: Hi, wat super leuk dat je met mijn eetschema's aan de slag wilt gaan! Ik zou met Fase 2 starten, die hapjes passen qua voedingswaarde het beste bij je kleintje van 6 maanden. Ik nam ook een uitgebreide podcast aflevering op over je vraag. In deze aflevering leg ik het uitgebreid uit, als je na het luisteren nog vragen hebt hoor ik het graag! https://app.springcast.fm/player/episode/74200?theme=springcast

één maand geleden

Wij zijn met 4 maanden begonnen met het schema van mama Roos. Super tevreden over. Heel duidelijk een makkelijk en tot nh toe eet ons zoontje alles heerlijk op en heeft hij ook geen last van zijn darmpjes oid.

één maand geleden

Ik lees ook even mee ☺️ + heb nog een tip wanneer je verzekerd bent bij cz: https://mamarooskooktnl.plugandpay.nl/checkout/lekker-leren-eten-baby-cz Krijg je dus gratis fase 1 en fase 2. Helaas ben ik daar niet verzekerd. Fase 1 heb ik al maar ben eigenlijk nog op zoek naar fase 2 ☺️

één maand geleden

Reactie op VeelzijdigeZwaan694790

Ik lees ook even mee ☺️ + heb nog een tip wanneer je verzekerd bent bij c ...
Ik stuur je even een vriendschapsverzoek😁