9 Reacties
5 maanden geleden
Drinkt hij zijn flessen snel leeg? Mijn kindje is 5 weken en drinkt 7x 110/120
Gewicht zal rond 4200 zijn
5 maanden geleden
Bij mij precies hetzelfde! Ik red het net aan om 3 uur tussen de flessen te laten en mijn zoontje (ook 3,5 week en bij intake vorige week 4110 gr) drinkt dan ook 110cc en komt ook op 7 a 8 flessen per dag. Bij de intake gaf CB aan dat ik wel iedere week mocht ophogen met 10 cc. Daarom vandaag gestart met 110 cc ipv 100 cc. Lijkt tot nog toe niet echt een verschil te maken. Hij komt nog steeds iedere 2 a 2,5 uur wat ik probeer uit te stellen naar 3 uur.
5 maanden geleden
Hoi,
Wat voor soort merk voeding geef je? Wij hadden Kruidvat voeding en ons zoontje (nu 5 weken en hij weegt 3,9 kg) leek onverzadigbaar. Nu Nutrilon voeding en dat gaat veel beter. Hij drinkt nu 6 voedingen op een dag, bieden hem een fles van 135 ml aan maar drinkt hij niet altijd helemaal leeg (rond de 105/110)
Consultatiebureau gaf bij ons aan dat 150 ml per kilo lichaamsgewicht aanbevolen is.
5 maanden geleden
Onze dame is 4 weken en woog drie dagen geleden 3.950. Ze krijgt 8 flessen 110, komt dus goed in de buurt. Cb zei eerst dat ze minder moest op basis van haar gewicht maar zijn daar op terug gekomen nu ze zien hoe goed ze het erop doet!