11 Reacties

2 jaar geleden

Dat mag volgens de wet volgensmij niet.

2 jaar geleden

is idd nooit in de aanbieding. vrijwel alle nutrilon nooit

2 jaar geleden

Reactie op Roosie96

Aah, dat zou een hoop verklaren! dankjewel :)

2 jaar geleden

Reactie op cjane

is idd nooit in de aanbieding. vrijwel alle nutrilon nooit
Zagen nu bij het Kruidvat de opvolgpoeders in de aanbieding, maar nu inderdaad duidelijk dat wij niet hoeven te wachten op de zuigelingenvoeding :).

2 jaar geleden

Reactie op Roosie96

Dit klopt. Dat is omdat borstvoeding de voorkeursvoeding is binnen de medische wereld.

2 jaar geleden

Klopt. Dit mag niet volgens de wet. Omdat borstvoeding de eerste keuze zou moeten zijn.

2 jaar geleden

deze zijn wel vanaf dinsdag in de aanbieding

2 jaar geleden

Reactie op mandykemp-Hurkens

deze zijn wel vanaf dinsdag in de aanbieding
de zuigelingenvoeding zijn wegens wettelijke bepaling niet in de aanbieding. mag helaas niet.

2 jaar geleden

Nu ga ik zelf voor borstvoeding, maar ik vind dit wel een interessant onderwerp en heb wat opgezocht over het verbod op reclame van zuigelingen voeding. 馃槉 Voor de ge茂nteresseerden: https://www.reclamecode.nl/nrc/reclamecode-zuigelingenvoeding/#:~:text=Het%20is%20niet%20toegestaan%20gratis,hun%20gezinsleden%20aan%20te%20bieden.

2 jaar geleden

Echt een aanrader om terug te kijken! Keuringsdienst van waarde: Flesvoeding - aflevering 8 februari 2021 Conclusie: maakt niet uit welk (huis)merk je kiest. Alle ingredi毛nten moeten volgens de wet hetzelfde zijn. & Opvolgmelk (na halfjaar) is niet nodig als je daarnaast groente geeft. Je kan dan prima nr. 1 kunstvoeding blijven gebruiken en dan broccoli geven.

2 jaar geleden

Hoi, mama van 1 jarig kind hier. Ik heb nog een zak nutrilon 1 600 gram (die van de doos). Kan ik een mama uit omgeving Den Haag hier blij mee maken?