7 Reacties

4 maanden geleden

Mijn zoon lag vlak na de geboorte tot een week of 13 in zijn piep, heb daarna de mini gekocht. Dacht lekker veilig. Totdat ik het benauwd kreeg van het feit dat het afbouwen daarna nog weleens moeilijk kon worden. Ik heb het in 1 dag afgebouwd. Ochtendslaapje met 1 arm eruit, volgende lange slaapje alleen de andere arm eruit en vervolgens met laatste slaapje beide armen eruit. Hier ging het heel vlot, ondanks zwaaien. Meer tips kan ik je niet geven

4 maanden geleden

Reactie op cestlavie

Mijn zoon lag vlak na de geboorte tot een week of 13 in zijn piep, heb daar ...
Precies ik heb het er ook benauwd van🤣 slaapt je zoontje wel goed ondanks de wapperende armen?

4 maanden geleden

Wij hebben het bij ons eerste kindje cold turkey gedaan toen hij werd opgenomen in het ziekenhuis en daar niet ingebakerd mocht worden. Ging binnen 2 dagen eigenlijk al goed.

4 maanden geleden

2 dagen, want hij was in slaap gevallen zonder beide mouwtjes vd slaapzak (love to dream), sindsdien zonder. Hij beweegt meer maar slaapt echt opvallend beter dan ingebakerd gek genoeg.

4 maanden geleden

Reactie op Kayyl

Precies ik heb het er ook benauwd van🤣 slaapt je zoontje wel goed ondanks ...
Ja! Als een roosje

3 maanden geleden

Hier ook Coldplay turkey gestopt met inbakeren ivm vaccinatie prikjes en dan 24u niet ingebakerd mogen worden. Ging eigenlijk best goed, even wat hulp nodig met in slaap komen (neusje aaien) maar sindsdien gelijk doorgehakt!

3 maanden geleden

Reactie op BabyZwaan

Hier ook Coldplay turkey gestopt met inbakeren ivm vaccinatie prikjes en d ...
Doorgepakt bedoel ik haha..