9 Reacties
één maand geleden
Ja hier ook...zoontje van zelfde leeftijd... maar hij word wel meer dan eens wakker per nacht...ik loop letterlijk 20x heen en weer en probeer in de nacht geen melk meer te geven, hier gaat anders een gewoonte uit ontstaan...maar het houdt voorlopig maar niet op. Ben inmiddels doodop 🥱
één maand geleden
Reactie op Chanelle7
Ja hier ook...zoontje van zelfde leeftijd... maar hij word wel meer dan een ...
Ja hier ook heel veel over ent weer geloop. Tutjes, muziekje, wiegen,... Ik hoorde altijd dat ze nog wel echt melk nodig hebben 's nachts maar ik begin echt te geloven dat het puur uit troost is dat hij wil drinken... Echt heel zwaar.
één maand geleden
Ik heb mijn jongens vanuit het ziekenhuis de eerste weekjes tussen ons in laten slapen. Ze zijn nu 5,5 mnd. (Gecorrigeerd 14 wkn) ze slapen zo diep als ze bij ons in bed slapen we komen er nog steeds rond 02 uur uit voor een voeding (mede doordat ik toch moet kolven) en slapen zonder problemen door. Tussen ons in liggen de baby's tussen ons hoofdkussen in hun slaapzak of onder hun eigen dekentje niet onder onze dekens.
Misschien dat dichtbij mama en papa slapen voor een veilige en comfortabeler nachtrust zorgt.
één maand geleden
Oooh herkenbaar! Maar dan met de borst ipv fles. Ik heb de tip gehad van cb om door de "zure appel" te gaan. Elke 4 uur mag er gedronken worden, tussendoor is het troosten op een andere manier. En dat wordt dan een aantal nachten vreselijk, maar zou dan steeds makkelijker worden. Maar het is wat je zelf wilt en je prettig bij voelt. Wij nemen het ons steeds voor, maar ik gebruik toch na een half uur weer de borst... want ja... slapen is heilig..
Heeeeel andere vraag maar : hoe berekenen jullie de maanden hahaha. Mijn kindje is van 24 april. Is het dan elke 24e een maand erbij of doe jullie het aantal weken/4 is hoeveel maande haahahh
één maand geleden
O zo herkenbaar haha!
Onze eerste zoon sliep met 6 weken door, nou deze vriend wilt nog iedere nacht een voeding 🤓
Al twijfel ik of het honger is want elke nacht een ander tijdstip maar hij drinkt hem wel helemaal op of we nu 120 of 180 geven.
Wij hebben ook even geen idee wat te doen, papfles al geprobeerd, buikslapen, warmer aankleden, kouder aankleden, eigen bed, ons bed! 😂
één maand geleden
Hier ook, dochtertje van 24 april. Ook regelmatig er uit voor speentje maar vaak ook niet te troosten zonder fles., al twijfel ik ook of het honger is. Die fles drinkt ze dan wel leeg (180+6). Zijn ook een beetje radeloos soms en ook bang dan we hierdoor gewenning creeeren.
één maand geleden
Met onze zoon hebben we op een gegeven moment alleen nog water aangeboden in de nacht. Hij was toen wel rond 7-8 maanden. Hij sliep binnen 3 nachten weer volledig door. (In het begin was hij wel boos…)
Wij zetten dus nog even door, totdat we dit weer kunnen proberen.