7 Reacties

23 dagen geleden

Geen gouden tip helaas! Kan alleen delen hoe wij het doen (maar misschien heb je dit al geprobeerd). Onze kleine slaapt met de ritjes van de Puckababy open en bijna iedere nacht gaan beide armpjes eruit. Ze wordt er vaak 1x wakker van maar slaapt na speentje of voeding weer door. Ik heb het idee dat ze zo aardig went aan haar eigen bewegende armen anders zou ze wel vaker wakker worden. De volgende stap is om haar armpjes bij het naar bed gaan eruit te doen. Mijn hoop is dat dat makkelijker gaat door die gewenning van ‘s nachts.

23 dagen geleden

Hier moesten we er bij 3 maanden al aan geloven ivm rollen. Wij hebben helemaal niks extra gedaan, geen lakentje etc. Heel veel overdag geoefend met rollen echt elke keer wanneer die wakker was. Nu net 4 maanden en we zijn erdoorheen. Hij slaapt weer super diep. Heb wel hem dus geholpen met in slaap komen en knuffeltje geven werkte hier ook. Dat knuffeltje haal ik wel elke x weg. T is even pittig maar na 2/3 weken kwam hier weer rust.

14 dagen geleden

Heeft iemand nog een gouden tip? We oefenen nu met armpje eruit, maar na 30 minuten wakker. Armpje erin en hij slaapt beter. Wij zitten echt met handen in het haar hoe dit te doen overdag. Vannacht hebben we een armpje eruit gelaten en dat ging goed omdat hij ‘s avonds moe en klein beetje wakker in bed leggen. Overdag is hij veel wakkerder bij het in bed leggen.

14 dagen geleden

We hebben een puckababy waar armpjes eruit kunnen trouwens

14 dagen geleden

De love to dream swaddle up proberen (met afritsbare mouwen)?

13 dagen geleden

Reactie op Meissie1990

Heeft iemand nog een gouden tip? We oefenen nu met armpje eruit, maar na 30 ...
Zie de eerste reactie op dit topic. Inmiddels zijn we een week verder. Bij ons heeft dit goed gewerkt. De armpjes gingen er iedere nacht uit omdat de ritjes open waren. Zo is ze eraan gewend. Nu sinds een paar dagen de armpjes bij het naar bed gaan eruit en dat gaat heel goed.

13 dagen geleden

Reactie op Meissie1990

Heeft iemand nog een gouden tip? We oefenen nu met armpje eruit, maar na 30 ...
Even doorzetten, na een aantal dagen gaat dit beter