6 Reacties

9 dagen geleden

Bij mijn zoontje had ik dit allemaal niet.. die sliep gewoon haha. Maar zij blijft ook maar friemelen aan der speen en doekje en trekt het er dan perongeluk uit.. dit gaat zolang door dat ze oververmoeid raakt en dus nog onrustiger word. En dit is vooral in de middag tegen de avond dat echt drama word

9 dagen geleden

Wij hebben ook de slaapzak en lakentje. Het lakentje kan je tot en met 3 jaar oud gebruiken. Dus ook als ze omrollen. Me oudste van bijna 2 ligt ook onder het lakentje soms op zijn buik soms op zijn rug. En jongste 5 maanden ligt er ook mee kan rollen en begin van naar voren bewegen ligt ook gewoon er onder. Maar als je van het lakentje af wilt misschien dat je ze steeds beetje losser kan doen. Dat je het zo afbouwd.

9 dagen geleden

Ik heb het lakentje ook pas kort geleden gekocht, toen onze dochter al kon omrollen. Zij was ook zo onrustig in bedje en belande ook zo’n beetje in alle hoeken. Dus een enorme verademing en ik zou het lakentje nog even lekker blijven gebruiken, ook voor je eigen nachtrust. Het is veilig.

9 dagen geleden

Reactie op Sanglen

Wij hebben ook de slaapzak en lakentje. Het lakentje kan je tot en met 3 ja ...
Ooh wat een verademing om dit te lezen! Hier had ik dus geen flauw benul van.. ik dacht dat dit niet meer mocht tot hun 2de en dat je dan weer begint met deken enz.. Tenminste zo deed ik t bij me zoontje dan

9 dagen geleden

Reactie op Lincy29

Ik heb het lakentje ook pas kort geleden gekocht, toen onze dochter al kon ...
Ja ik had hier geen flauw benul van dacht dat dit weer weg moest als ze rollen enz.. Nu ik dit weet blijf ik 'm ook gebruiken miss over paar weken weer proberen en anders een nieuwe kopen met ander formaat haha

9 dagen geleden

Ik heb hem juist gekocht sinds dat hij kon omrollen🙈 Wij werden gek van hem continu terug draaien en verleggen, huilen en ga zo maar door. Sinds het gebruik van het lakentje is die weee wat rustiger op het maaien van zijn armen na. Voorheen ook altijd ingebakerd..