6 Reacties

9 maanden geleden

De herberekening vind plaats tussen maart en juni. En dan ook de uitbetaling volgens mij.

9 maanden geleden

Reactie op Liantje1989

De herberekening vind plaats tussen maart en juni. En dan ook de uitbetalin ...
Aaah super! Dankjewel.

9 maanden geleden

Ik kreeg bericht van de dienst toeslagen dat ik alles moest checken. Misschien even je Berichtenbox van de overheid bekijken?

9 maanden geleden

De herberekening gebeurt vanzelf, uiterlijk 6 maanden nadat je belastingaangifte hebt gedaan, maar hopelijk iets eerder. Maar zelf zo snel mogelijk aangifte inkomstenbelasting doen helpt dus wel.

9 maanden geleden

De herberekening wordt gedaan aan de hand van je belastingaangifte, als je die gedaan hebt zul je er vanzelf wel iets van horen

8 maanden geleden

Op mijntoeslagen.nl kun je de gegevens voor het berekenen van de kinderopvangtoeslag wijzigen, zoals het inkomen, het aantal afgenomen uren en het betaalde uurtarief. Het inkomen zal uiteindelijk automatisch aangepast worden op basis van je aangifte inkomstenbelasting. Ik weet niet op de kinderopvang het aantal afgenomen uren automatisch deelt met de belastingdienst.. Let wel op dat je de gegevens wijzigt voor het juiste jaar. Wanneer je situatie wijzigt gedurende het jaar, is het handig om dit door te geven.