Ik ben er ook mee bezig in mijn hoofd.. Nu 20+6. Het geeft toch een geruststelling dat ze dan er alles aan zouden doen.. Maar laten we hopen dat het nog veeeeeel langer duurt:)
Ja ik merk dat ik daar ook erg mee bezig ben. Vandaag 19+0 dus in het nieuwe jaar ben ik 24 weken. Morgen de 20 weken echo...pfff ik vind het zo spannend
Ja ik merk dat ik daar ook erg mee bezig ben. Vandaag 19+0 dus in het nieuw ...
Ik ben donderdag 19 weken en heb vrijdag 20 weken echo, toevallig!
Zeker heel spannend allemaal, vanaf begin januari 24 weken! Ik vind het de laatste paar weken ook echt heel snel gaan. Maar de kleine mag gewoon lekker blijven zitten tot eind april
Ik ben er wel echt mee bezig. Ben nu pas 17+5 van mijn eerste kindjes.
Tweeling! Dus helaas zal de spanning en het risico toch wel blijven, maar als ze maar vast die 24 weken halen dan geeft dat toch wel rust hoop ik.
Ik ben er ook ontzettend mee bezig. Mijn man heeft in het verleden kindjes verloren met 23+6 dus voor ons is de 24 weken grens ook echt wel een dingetje.
Ik ben nu 20+3 dus we zijn er nog niet, maar ik heb wel vertrouwen in deze zwangerschap. Ik probeer geen voorschot te nemen op verdriet maar te genieten.
Ik moest hier in de reacties kijken wat er met 24 weken was, ben daar helem ...
Haha same hier maar dan 36 weken 😬😝 en zelfs dan he… collega was 34 weken zwanger, hartje zomaar gestopt, kan allemaal 😅. Gewoon van elk moment genieten dames!! 👏🏼