54 Reacties

vorig jaar

Eigenlijk let ik daar niet op😬

vorig jaar

In mijn achterhoofd wel mee bezig! En stiekem aan het aftellen. Ben nu 20+5 🤍🧸

vorig jaar

Er is altijd weer een nieuwe grens, dus ik ben daarmee gestopt.. 😉

vorig jaar

Wat is er met de 24 weken dan?

vorig jaar

Reactie op MamaKate

Grens dat ze levensvatbaar zijn 🤭

vorig jaar

Reactie op angelic93

Ah ja.. ik vind t wel rustgevend dat ze dan alles eraan doen om je kindje te redden. Vandaar.

vorig jaar

Reactie op MamaKate

En dat ze medisch ingrijpen indien nodig.

vorig jaar

Ik ben er ook mee bezig in mijn hoofd.. Nu 20+6. Het geeft toch een geruststelling dat ze dan er alles aan zouden doen.. Maar laten we hopen dat het nog veeeeeel langer duurt:)

vorig jaar

Ja ik merk dat ik daar ook erg mee bezig ben. Vandaag 19+0 dus in het nieuwe jaar ben ik 24 weken. Morgen de 20 weken echo...pfff ik vind het zo spannend

vorig jaar

Reactie op Essssie

Ja ik merk dat ik daar ook erg mee bezig ben. Vandaag 19+0 dus in het nieuw ...
Ik ben donderdag 19 weken en heb vrijdag 20 weken echo, toevallig! Zeker heel spannend allemaal, vanaf begin januari 24 weken! Ik vind het de laatste paar weken ook echt heel snel gaan. Maar de kleine mag gewoon lekker blijven zitten tot eind april

vorig jaar

Reactie op Mama 2 Be

Ik ben donderdag 19 weken en heb vrijdag 20 weken echo, toevallig! Zeker ...
Ja inderdaad! Gelukkig was de 13 weken echo helemaal goed, stelt me wel iets meer gerust!

vorig jaar

Reactie op angelic93

Ja, eens. En 24 weken blijft erg kwetsbaar. Gewoon lekker blijven zitten tot het eind. :)

vorig jaar

Jaa ook afwachten hier! Vandaag 22+6😊

vorig jaar

Ik moest hier in de reacties kijken wat er met 24 weken was, ben daar helemaal niet mee bezig. Meer met de 34 weken en dat ik dan met verlof kan 😬

vorig jaar

Ik ben er wel echt mee bezig. Ben nu pas 17+5 van mijn eerste kindjes. Tweeling! Dus helaas zal de spanning en het risico toch wel blijven, maar als ze maar vast die 24 weken halen dan geeft dat toch wel rust hoop ik.

vorig jaar

Reactie op preggy90

Ik moest hier in de reacties kijken wat er met 24 weken was, ben daar helem ...
Ooook lekker! 😍😍

vorig jaar

Ik ben er ook ontzettend mee bezig. Mijn man heeft in het verleden kindjes verloren met 23+6 dus voor ons is de 24 weken grens ook echt wel een dingetje. Ik ben nu 20+3 dus we zijn er nog niet, maar ik heb wel vertrouwen in deze zwangerschap. Ik probeer geen voorschot te nemen op verdriet maar te genieten.

vorig jaar

Reactie op XooXooX

Ik ben er ook ontzettend mee bezig. Mijn man heeft in het verleden kindjes ...
Ach wat sneu zeg jeetje. Met 23+6 doen ze dan ook nog niks? Vgm heb ik wel eens gelezen dat ze dan vaak wel een uitzondering maken toch?

vorig jaar

Toevallig dacht ik er vandaag aan.. :( ik ben nog maar 19 weken dus duurt wel even.

vorig jaar

Reactie op preggy90

Ik moest hier in de reacties kijken wat er met 24 weken was, ben daar helem ...
Haha same hier maar dan 36 weken 😬😝 en zelfs dan he… collega was 34 weken zwanger, hartje zomaar gestopt, kan allemaal 😅. Gewoon van elk moment genieten dames!! 👏🏼