15 Reacties
2 maanden geleden
hier ook eentje die vanaf geboorte alleen wakker werd voor een fles en door sliep vanaf 6 weken: maar nu al weken voor mij gevoel maanden elke nacht meerdere keren wakker moeilijk tot niet in slaap te krijgen, vaak alleen op mij. Durf hem niet langs me te leggen ivm draaien. Pff ik ben kapot en weet het ook niet meer, we doen tegenwoordig maar go with the flow. Er valt niks van te zeggen en waar het aan ligt weet ik echt niet. Van alles geprobeerd maar blijft slecht slapen. Denk te hard geroepen dat hij lekker sliep 🤣 dus nu extra lang slaap regressie of iets 😬 gisteren ook 20 weken trouwens
2 maanden geleden
Ja hier ook! Vamaf week 2 was het tussen de 5 en 8 uur slapen. Nu ineens tussen de 2 en 4 uur al een aantal weken. Maar hij kan het, dus het komt ooit wel weer goed. Hij wil ook echt alleen drinken of nabijheid van een knuffel en slaapt weer door. Ik leg hem ook wel eens naast mjj als ik denk joee geen zin in strijd. Wel volgens de regels van veilig samen slapen en ik geef full time bv
2 maanden geleden
Hier ook een meisje van morgen 20 weken met een oneindige slaapregressie. In de avond is inslapen een heel gedoe. Overdag korte dutjes. Ze ontwikkelt wel ontzettend hard. Lijkt wel alsof ze 3 sprongetjes in 1 propt. Ze kan om haar as draaien, tijgeren en is nu een begin aan het maken met kruipen.
2 maanden geleden
Die van mij ook ja!
En zoals eerder gezegd: hij maakt veel ontwikkelingen door (omrollen alle kanten op al paar weken, proberen te kruipen, schuift ook al bepaalde kanten op) en is vrij snel gegroeid in formaat in korte tijd + ik geef borstvoeding en hij valt vervolgens heerlijk bij mij in slaap wat als gevolg heeft dat ik de halve nacht in 1 houding lig.
2 maanden geleden
Wat een geruststelling om te lezen dat het bij meerdere zo gaat… mijn zoontje is 20 weken en heeft precies hetzelfde. Hij komt ook gewoon niet in slaap… zo zielig en zeker met die warme dagen in de draagzak is ook …pfff.
Ik lees mee.
2 maanden geleden
Ja het lijkt hier ook eeuwig te duren. (20 weken) Elk slaapmoment is zo’n strijd en duurt zo lang om hem rustig te krijgen. Ik ben langer bezig met hem in slaap krijgen dan dat hij slaapt overdag. De nachten zijn erg wisselend, soms maar 2x voeden, maar vannacht was het 4x.
2 maanden geleden
Reactie op MamaDemi
Ja hier ook! Vamaf week 2 was het tussen de 5 en 8 uur slapen. Nu ineens tu ...
Nou afgelopen nacht sliep hij zijn eerste blok ineens weer 5.5 uur aan een stuk! Ik schrok me kapot🤣🤣 was ineens 2.40 en zijn laatste voeding was om 21.15. Was heerlijk! Dus houd hoop!
2 maanden geleden
Reactie op malouna
Ja het lijkt hier ook eeuwig te duren. (20 weken) Elk slaapmoment is zo’n s ...
Precies dit! En ik vind het soms zo erg dat het bijna voelt alsof de dag alleen maar uit in slaap proberen te krijgen bestaat… dan ben ik soms 1,5 uur bezig (geen eens meer besef van tijd) en dan denk ik … agh kind zoveel verloren tijd ofzo 🤒… en soms maar voor een half uurtje slaap.
Vandaag bij oma ging hij 3 x na 10 minuten slapen en net legde ik hem weg zonder problemen… eerste dag na 6 weken. Ik hoop zo dat dit nu het nieuw is😳😳😳😳
2 maanden geleden
Reactie op Lottelager
Precies dit! En ik vind het soms zo erg dat het bijna voelt alsof de dag al ...
Mijn eigen oma zei vroeger al tegen mijn moeder: alles duurt maar 6 weken. Ben benieuwd, duim voor je mee!
één maand geleden
Hoe gaat het nu bij iedereen die hierin had gereageerd dat het toen ook drama was?
Mijn zoontje slaapt nu sinds 2 weken denk ik normaal! Bij hem was het uiteindelijk het spuugen wat zo dwars zat want sinds dat minder is kan hij op z’n rug liggen en slapen.
Ben benieuwd bij jullie!! Hoop het 🙏🏻