5 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben dit ook. Ze valt op zich redelijk snel in slaap maar niet zelf. Wordt vooral wat lastiger als niet wij maar opa of oma haar in bed doen.. nog geen tips helaas maar lees wel graag even mee!

4 maanden geleden

Reactie op LcvG

Wij hebben dit ook. Ze valt op zich redelijk snel in slaap maar niet zelf. ...
Ja precies, hier valt ze dus inderdaad echt niet zelf in slaap

4 maanden geleden

Ik lees graag mee. Hier ook namelijk!

4 maanden geleden

Ik heb hetzelfde probleem. Soms lukt ook de kinderwagen maar zelfs dan moet er eerst gewiegd worden

4 maanden geleden

Hier hetzelfde probleem gehad. Tot ik/we er zo klaar mee waren.. ze ging ook vaak enorm huilen als we haar op bed wilden doen en dus aan het wiegen waren. Toen ik het even niet meer trok heb ik der huilend neergelegd en ben ik weggelopen. Ik zei tegen men vriend (uit frustratie) ze bekijkt het maar even.. als ze over 10min nog huilt, probeer ik het opnieuw. En ineens binnen 5min lag ze in diepe coma! Wat bleek? Ze wilde gewoon niet meer gewiegd worden. Sinds die keer kunnen we haar gewoon neerleggen en weglopen. Dan jammert ze 5 a 10min maar nooit langer dan 15min en valt ze dus zelf in slaap. Dit was dus zo van de 1 op andere dag :-)! Nu hanteren we onze eigen regel: fles op haar kamer (met white noise aan), geven der een knuffel en een kus, leggen haar neer en lopen weg. als ze niet binnen 15min slaapt gaan we weer naar haar toe. Het voelde op het moment toen ik het niet meer trok erg vervelend, nu accepteer ik het veel makkelijker dat ze best even 5 a 10min mag jammeren/ huilen.