31 Reacties
4 maanden geleden
Wij hebben precies hetzelfde en hij is 9 weken op dit moment. Hij slaapt soms al van 19-04:30 en af en toe wordt hij wakker om 22u om te eten.. maar altijd na de voeding van 04:30 begint hij te kreunen en te trappelen.. ik heb geprobeerd hem langer rechtop te houden met zijn beentjes te fietsen.. maar altijd hetzelfde.. hij slaapt dan alleen nog in mn armen. En hierdoor slaap ik natuurlijk ook niet meer.. vervolgens om 7u zoals je zegt lukt het hem dan eindelijk te poepen en is er weer een grote lachbui 😅☺️
4 maanden geleden
Pff echt zo jammer en vervelend voor ons en de kleintjes hè. Ik zou zo graag willen dat het snel voorbij is maar ik vermoed dat het nog wel lang kan duren. Ik las ergens dat je kan proberen om geen koemelk te eten en drinken als je bv geeft. Misschien probeer ik dat eens
4 maanden geleden
Reactie op Dominiquewol
Wij hebben precies hetzelfde en hij is 9 weken op dit moment. Hij slaapt so ...
Hier precies hetzelfde! Hij is nu 11 weken oud,.. hoop ook dat het snel beter gaat, want ben al weken vanaf ongeveer 04.30 uur wakker terwijl de baby dan wel in mn armen lekker verder tukt 🙈
4 maanden geleden
Hier (8weken) lijken de krampen iets minder maar ineens heeft ze laatste 2 nachten dat ze vanaf 04.00 uur scheten moet laten. Sowieso ineens sinds 2 weken heel veel scheten. Hooort dit ook nog bij krampjes en gaat dit ook over na 12 weken? Heb niet het idee dat ze veel lucht hapt bij fles en laten haar 2-3x boeren bij fles
4 maanden geleden
Hier ook hetzelfde verhaal (baby 11 weken), vanaf 05:00 heel erg beweeglijk aan het slapen en persgeluiden. Zelf slaapt ze nog maar wij worden er wakker van! Het was een tijdje weg en is nu wel minder dan de vorige keer dat ze dit had maar wat bij ons werkt is haar een 15/30 min. in de zithouding op onze armen (baby kijkt vooruit) en dan lijkt ze goed te ontspannen en komt de poeplading er wel uit! In een vorig topic las ik ook iets over de Luvion Gassi maar heb dit niet geprobeerd. Zit er soms nog wel aan te denken of ik die moet kopen maar hoop eigenlijk dat het snel weer over gaat ☺️
4 maanden geleden
Reactie op tva29
Hier ook hetzelfde verhaal (baby 11 weken), vanaf 05:00 heel erg beweeglijk ...
Ja goed idee. Ik dacht er ook aan hem eens te helpen met die poeplading rond 05.00. Ik zet hem meestal zittend neer rond 07.00 en dan komt het er uit. Misschien moet ik het gewoon eerder doen.