31 Reacties
3 maanden geleden
Wat bij ons werkte was het volgende: mijn zoontje viel hierdoor om 08.00 uur alweer in slaap en ging daardoor id avond oververmoeid naar bed.
Dit resulteerde in 5 uur wakker en dan onrust.
Wat we hebben gedaan is om 8 uur een powernapje (max 15 min) zodat die niet eerder dan 9 uur naar bed gaat in de ochtend en dan is zijn laatste slaapje tot 17.00 uur zodat die om 1900 uur moe maar niet oververmoeid kan gaan slapen. Sindsdien slaapt die tot 08.00 uur (wel met voeding tussenndoor).
3 maanden geleden
Bij onze baby was het niet in de ochtend maar in de avonden. Maar er is hoop, de krampjes zijn vanaf 10 weken ongeveer verdwenen :)
Enige tip is dus helaas gewoon even afwachten tot de darmpjes wat beter functioneren. Sterkte♥️
3 maanden geleden
Reactie op Kkraaij
Wat bij ons werkte was het volgende: mijn zoontje viel hierdoor om 08.00 uu ...
Goede tip!!! Ik heb idd precies hetzelfde. Ik probeer hem een beetje wakker te houden tot 08.30 maar dat is best lastig. Een powernap is misschien de goede oplossing! Dankje
3 maanden geleden
Reactie op Else.ams
Goede tip!!! Ik heb idd precies hetzelfde. Ik probeer hem een beetje wakker ...
Ja ! Powernapjes werken hier super goed. En ik heb nog wel eens mn zoontje rond 5 uur maar die heeft dan bijv spruw gehad en dan drinkt die minder overdag haalt die t in de nacht in. Dus helemaal eraf ga je nooit maar dit scheelt wel ook in de avond!
3 maanden geleden
Vanaf rond 5.00 uur is het dikkedarmmoment volgens mijn osteopaat. Dan gaat de dikke darm poep naar de uitgang werken. En dat merkt je baby dus. Hij zei dat baby's dat vaak tot zeker 1 jaar hebben. Wij merken het ook inderdaad. Bij ons werkt sowieso het zijslapen tegen de krampjes, omdat hij dan niet zo kan overstrekken.
3 maanden geleden
Pff hier ook nog steeds met 15 weken. Vanaf 4 uur elke nacht wakker. Alleen maar rustig te krijgen met een fles wat lijkt wel voor weer meer kramp te zorgen. Speen wil hij helaas niet.. buikslaper en door de kramp trekt hij steeds zijn beentjes op waardoor hij rolt en weer op zijn rug komt te liggen. Waar hij ook weer wakker van wordt en huilen..