11 Reacties
2 maanden geleden
Heee, mijn dochter is bijna 5 maanden en ik heb ook last van paniek aanvallen. Wat ook na me zwangerschap/ bevalling weer erger is geworden
2 maanden geleden
Wat vervelend dat je je zo voelt. Ik kan me goed inleven. Ik heb zelf ook een angststoornis icm dwangklachten.
Tijdens de zwangerschap was het extreem, nu nog steeds vervelend, maar gelukkig iets minder aanwezig.
Ik heb hier gelukkig hulp bij van een psycholoog.
Ook het stukje dat je geniet van je kind, maar toch ook weinig energie hebt en in je hoofd zit herken ik zeker.
Je mag me altijd een berichtje sturen als je contact wilt.
2 maanden geleden
Hi! Hier ook al jaren een angst en paniekstoornis. Ik slik ook antidepressiva namelijk de citalopram. Ook tijdens mn zwangerschap geslikt en ik merkte dat dit mij op de been hield. Ik slik een lage dosering (20mg) maar kan daardoor normaal functioneren (naast een heel traject bij de psycholoog) dus acceptatie was bij mij een hele moeilijke maar uiteindelijk wel nodig om mijn leven weer normaal te leiden.
Als je vragen hebt of ergens over wil praten dan kan je me altijd een berichtje sturen! Je bent nooit alleen! X
2 maanden geleden
Bedankt voor jullie reacties. Fijn om herkenbaarheid te lezen. Inderdaad is het voor mijn partner ook niet makkelijk.
2 maanden geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Hi! Wat naar dat je je zo voelt.
Ik heb een gegeneraliseerde angststoornis ...
Hi Lesley, ik heb je een berichtje gestuurd.
2 maanden geleden
Reactie op joelb2809
Hi! Hier ook al jaren een angst en paniekstoornis. Ik slik ook antidepressi ...
Hi, heb je een bericht gestuurd 😉
één maand geleden
Hoi, wat vervelend dat je dit hebt! Ik herken wat je zegt. Mijn dochter is nu ook 5 maanden en ik voel me steeds angstiger worden en mijn humeur is heel wisselend. Ik slaap ook slechter zelfs nu mijn dochter doorslaapt. Ik heb oxazepam gekregen van de huisarts maar hierdoor voel ik me helemaal niet best. Ik voel me helemaal niet mezelf en wil graag kunnen genieten.
Hoe ervaar je nu de antidepressiva?
één maand geleden
Reactie op lisjas
Hoi, wat vervelend dat je dit hebt! Ik herken wat je zegt. Mijn dochter is ...
Rot dat jij dit ook ervaart. Goed dat je naar de huisarts bent gegaan. Ik heb zelf ook oxazepam voor zo nodig. Gebruik het wel is als slapen echt lange tijd niet lukt maar krijg wel hoofdpijn van. Wat doet het voor jou?
De antidepressiva lijkt voor mij wel wat te doen. De bijwerkingen vielen me mee en blijf iets minder lang hangen in gedachten en voel me iets positiever. Je mag me ook een berichtje sturen als je er verder over wilt kletsen. Sterkte, hoop dat je snel beter voelt want het is echt vervelend ❤️