6 Reacties

2 jaar geleden

Wel hele onrustige benen, af en toe tintelen. Bij mij helpt nu een kussen tussen mijn benen als ik op mijn zij lig, of wanneer ik op mijn rug lug een kussen eronder.

2 jaar geleden

Ik ben 8+2 en heb hier ook last van! Ook soms een doof gevoel, alsof mijn voet slaapt. Maar wist niet zeker of het met de zwangerschap te maken heeft, maar wel opvallend dat ik ineens veel vaker last heb van die tintelingen.

2 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad. Tintelingen kunnen komen door een overschot aan vitamine B6. Ik weet niet of je nu extra vitamines neemt tijdens de zwangerschap maar bij mij was dit wel de oorzaak van tintelingen in handen en voeten. Ik neem mijn vitamines voor de zwangerschap nu om de dag. Foliumzuur wel elke dag.

2 jaar geleden

Reactie op Poolnoodle

Ik heb dit ook gehad. Tintelingen kunnen komen door een overschot aan vitam ...
Ik neem enkel vitamine d en foliumzuur dagelijks in. Welke andere vitamines neem jij in als k vragen mag?

2 jaar geleden

Reactie op Katootje17

Ik ben 8+2 en heb hier ook last van! Ook soms een doof gevoel, alsof mijn v ...
Ja nou ik had in t verleden last van ishias (beknelde zenuw in mn onderrug) waar ik deze klachten ook van kreeg. Nu is t zo dat ik daar al n langere tijd geen last van heb maar werd wakker van mijn dutje vandaag en alles tintelde E-NORM.. dus tja geen idee ook of dit iets te maken kan hebben met zwanger zijn?🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Chipotle #1

Ik neem enkel vitamine d en foliumzuur dagelijks in. Welke andere vitamines ...
Ik neem nu compleet zwanger + omega 3 van Davitamon en buiten de zwangerschap altijd een multivitamine.