10 Reacties
3 maanden geleden
Wij hadden eerst voor onze dochter een autostoel van kinderkraft (winkel: babydump) waar z vanaf haar geboorte tot ze net 3 jaar was in heeft gezeten. Deze autostoel heeft Isofix, een ligpositie en kan gedraaid worden. Dit was ideaal. Wij rijden altijd ongeveer 14 uur met veel pauzes, naar onze vakantiebestemming en ze heeft altijd heerlijk gezeten.
Nu hebben we weer een autostoel met Isofix van Momi (winkel mamaloe) waar ze ook vanaf haar geboorte in had kunnen zitten. Nu is ze 3 en een half en ook deze stoel kan in ligstand. Ze vraagt nu soms zelf mag ik liggen ajb en ze slaapt bijna heel onderweg naar de vakantiebestemming toe.
De kinderkraft had een poot icm met de Isofix, waardoor hij draaibaar bleef.
De Momi heeft een toptether icm de Isofix, maar dat ligt aan het aantal kilos van je kindje.
Als je de toptether gebruikt kan de Momi niet worden gedraaid
3 maanden geleden
Reactie op Else.ams
Ah top! Ga deze even goed uitzoeken. Dankjewel! Vond je het niet vervelend ...
Dat was even wennen, maar zoveel comfortabeler voor de kleine. De normale autostoel ipv maxi cosi is ook beter voor de houding.
3 maanden geleden
Wij hebben de Dubatti by Römer Babysafe Pro autostoel en zijn super tevreden! Stoel is te bevestigen dmv isofix, draait 360 graden en heeft meerdere standen (lig/zit) de kleine slaapt er altijd heerlijk in🥰
wel is ons verteld dat baby’s max. 1,5 uur achter elkaar in de autostoel mogen zitten, volgens mij geldt dit voor alle stoeltjes maar dit zou je misschien even uit moeten zoeken. Succes!🍀
3 maanden geleden
Wij hebben via reisbaby.nl een maxi cosi Jade gehuurd.
Super fijn. Neemt wel twee plekken in op de achterbank.
Het is een wieg voor op je achterbank van je auto.
3 maanden geleden
Reactie op Else.ams
Jawel, een tweedehands via mijn broer maar die is heel oud en niet zo comfo ...
Aah zo! Wij hebben maxi cosi pebble pro 360, kan in ligstand, maar wij zijn beide erg lang dus doe je dit geen uren in de auto want dan kan de bijrijder niet fijn zitten. Maar we vinden het wel fijn dat de optie er is!
3 maanden geleden
Bedankt voor de reacties!
We hebben inmiddels de dubatti romer babysafe gekocht. Zit hij zo veel lekkerder in! Echt mega fijn. Alleen lukt langer dan 30 min erin slapen nog niet. Dat lukt hem sowieso nergens behalve in z’n bedje.
Zouden jullie overdag of ‘s nachts rijden?