6 Reacties

4 maanden geleden

Op zich hoeft een baby niet te boeren. Krampjes zijn over het algemeen geen niet- gelaten boertjes, maar eerder nog niet gelaten scheetjes. Heeft te maken met fermentatie en rijpingsproces in en van de darmen.

4 maanden geleden

Als je denkt dat je kindje het toch kwijt moet: ons zoontje kon ook slecht boeren. Hoe laat je je kindje nu boeren? Over de schouder werkte niet bij ons, maar laten zitten op schoot en dan het bovenlijfje naar links en rechts bewegen werkte wel.

4 maanden geleden

https://youtu.be/b76SV_IEYK0?si=iYD6qPspgVu6WGiV Ons zoontje wil ook niet snel boeren, geeft ook mondjes terug, had veel krampjes etc. Ik heb veel aan bovenstaand YouTube filmpje gehad. Ook om van krampjes af te komen, komt op het laatste stukje van het filmpje.

4 maanden geleden

Misschien eens een bezoekje aan de osteopaat. Heeft bij ons zo goed gewerkt en hebben nu zo’n rustig , lief en vrolijk jongentje! Ik raad het iedereen aan

4 maanden geleden

Ik laat mijn zoontje eigenlijk nooit boeren.. doet hij gewoon niet of niet snel al sinds de geboorte. Nooit krampjes wel veel scheetjes 😋. Volgens mij hoeft boeren met 10 weken ook niet meer zo vaak

4 maanden geleden

Mijn baby (morgen 10 weken) boert sinds deze week ook moeilijk terwijl er duidelijk een boertje dwars zit. Nu kwam ik bij toeval achter als ik hem na zijn voeding op zijn buikje leg dat het boertje gelijk komt. Misschien kun je dat proberen?