12 Reacties
4 maanden geleden
Draagdoek? Lekker naar buiten? Ik zag laatst ergens een filmpje dat ze een baby op de buik in de kinderwagen deden zodat hij al rijdend lekker rond kon kijken 😅. Ze gebruikten daarvoor niet de kinderwagenbak, maar die waarin ze mogen als ze kunnen zitten en deden die helemaal plat. Zag er wel leuk uit
4 maanden geleden
Reactie op Annick33
Draagdoek? Lekker naar buiten? Ik zag laatst ergens een filmpje dat ze een ...
Ja ik rijd m ook wel eens in de wagen met de maxicosi daar kan hij ook redelijk recht in zitten en kijken...maar vind hij ook niet leuk meer haha. Naar buiten gaan ermee is lastig voor mij ik noet 4 grote trappen op en af voor ik thuis kom 😭 met de draagdoek gaat wel maar alles is bij ons op grote afstand dus erg zwaar als je dan er lang mee moet lopen....maar heb m nog niet geprobeerd op zn buik in de wagen te leggen...ga ik eens proberen! Thanks voor de tip
4 maanden geleden
Gisteren een snijplank met bakpapier tegen de bank aangezet en daar was hij heel lang zoet mee (tegen aan trappelen). Maar mijn ideeën raken op 🤪 tv doet het hier wel goed maar ook niet voor lang en liever ook niet natuurlijk. Baby gym was eerst helemaal het einde en nu vind hij het niks meer aan
4 maanden geleden
Reactie op kylietjee
Ik hoop als ze ouder is beter kan volhouden omdat ze dan meschien beter ze ...
Ja precies...mijn ervaring is dat dat wel t geval is hoor...alleen nu is het zo lastig deze fase...ben echt ff opzoek naar tips hoe we daar het makkelijkst doorheen kunnen rollen anders put het ook enorm uit 🙈 ondertussen wil die van 7 natuurlijk ook nog de nodige aandacht ondanks die al een heleboel zelfstandig kan haha
4 maanden geleden
Reactie op Evida1988
Gisteren een snijplank met bakpapier tegen de bank aangezet en daar was hij ...
Ja precies! Herkenbaar! Die van mij kijkt af en toe ook wel eens tv mee met de oudste...maar idd liefst niet te vaak...verslaving ligt op de loer...de oudste kan niet zonder 😭
4 maanden geleden
Herkenbaar!
Hier werkt op de buik/ zij spelen kijkend naar een spiegel goed voor langer vermaak!
Een helium ballonnetje op kleine afstand aan haar handjes vast maken! Later ook aan de voetjes
Ook wordt de peuter hier met regelmaat ingezet als entertainer! 😅 vindt het gelukkig ook erg leuk en is vrij geduldig aangezien er weinig interactie terug komt!
De muziekmobiel is momenteel wel in trek.
En ze geniet enorm van het volgen van stofzuigen! Ik iets minder!
Misschien heb je er iets aan en anders succes met deze fase! 💪🏽
4 maanden geleden
Reactie op Chanelle7
Ja precies! Herkenbaar! Die van mij kijkt af en toe ook wel eens tv mee met ...
Hahah, ja mijn kleine van van elf weken is er ook gek op. Probeer maar miss Rachel aan te zetten zodat hij er nog wat van leert 😅😋 en als mijn vriend voetbal aan heeft staan is niets meer interessant behalve de tv