7 Reacties
2 maanden geleden
Zeker herkenbaar! Mijn dochter van 18 weken heeft afgelopen 2 weken bij iedereen gehuild, ook bij haar oma”s die bekend zijn. Ze moest van niemand wat hebben, ja heeel even gaat het goed en dan gaat ze hoor 😂
Is denk echt sprong4! Sprong4 is vrij heftig voor ze en willen ze graag veiligheid bij mama die echt kunnen vertrouwen.💖 lekker bij je houden als dat fijn voor je zoontje is. Het gaat snel weer over! Hier gaat het al weer beter 🥰
2 maanden geleden
Mijn dochtertje heeft al sinds week (ik denk 10/11?) dat ze mensen “eng” lijkt te vinden en echt kei hard huilde als ze niet bij mij was. Ook van haar eigen vader, die overdag veel weg was voor zijn werk en als hij dan thuis kwam en ik ging douchen bijvoorbeeld, was ze elke seconde dat ik weg was keihard aan het huilen.
Nu is het minder en hoeft ze niet meer overal of van iedereen te huilen, maar afgelopen week weer in een setting met veel mensen toch weer dat eenkennige heel erg naar boven.
Ik heb het aan het CB gevraagd, die gaven aan dat ze gewoon erg goed gehecht was aan mama en dat ik het kon zien als compliment.
Eerlijk gezegd vond ik het vooral heel vermoeiend en niet leuk voor de opa’s/oma’s/tantes
2 maanden geleden
Mijn dochtertje heeft het heel erg. De mensen waar ze voorheen naar lachte huilt ze nu naar. Het is best vervelend want bij mijn oma heeft ze het en me zus. Juist de mensen die haar zo leuk vinden. Dus je bent niet de enigste