7 Reacties

5 dagen geleden

Ik denk dat dit best normaal gedrag is, mijn dochter sliep met 10 maanden klokje rond en mijn zoon van bijna 6 maanden heeft nog nooit klokje rond geslapen (dus van 19 tot 07). Er zijn zoveel fases in dit eerste jaar. Bij m'n dochter hebben we t uiteindelijk proberen af te bouwen, steeds minder melk en meer water. Maar opeens was t moment daar, na ziek zijn nota bene, sliep ze door klokje rond en we deden niks anders. Ik denk dat als je je erop instelt het ook kan schelen. Ik houd er rekening mee dat het nu weer tot 10 maanden duurt. Ja eruit is vervelend als je warm ligt, maar 1x is te overzien als ze daarna gelijk slaapt.

5 dagen geleden

Liever 1x eruit voor mini flesje vind ik zelf dan 10x voor speen en steeds maar even weer slapen. Hier sliep ze al 5 weken klokje rond. Maar nu in de slaapregressie en werd ze veel wakker afgelopen week. Sinds paar dagen geven we gwn weer een klein flesje, dat helpt want daarna slaapt ze meteen weer diep verder. Dus lekker blijven geven. Hier kan ze trouwens ook al rollen maar regressie is nog niet over!

5 dagen geleden

1 flesje per nacht is echt heel normaal hoor op deze leeftijd. Gewoon je verwachtingen bijstellen 😊. En ervan genieten want er zijn nog heel veel kindjes die veel vaker wakker worden haha

5 dagen geleden

Nachtvoedingen zijn heel normaal op deze leeftijd hoor, zelfs als ze een jaar zijn is een nachtvoeding niet gek. Onze baby wordt 2-3 keer per nacht wakker om te drinken, ik zou tekenen voor maar 1 keer wakker worden... 🤷🏻 Maar het hoort er nou eenmaal even bij :)

5 dagen geleden

Hoelaat krijgt ze de laatste voeding? Wij zitten nu op 21 laatste fles , slaapt meestal rond 20 wel al maar hij is nog beneden vanwege 2 zussen die al slapen , En trekt het door tot 6.30-7.30 op die manier Voor ons werkt dat helemaal prima nu, ik denk als ik die laatste fles eerder doe, dat hij sochtends ook eerder wakker wordt

4 dagen geleden

Hier exact hetzelfde. Het lukt hem vaak niet om dat laatste deel van de nacht zelf in slaap te vallen weer. Rond half 5/5uur. Hij heeft een aantal keer de hele nacht doorgeslapen. Word vaak rond 2 uur ook nog wakker. Valt die meestal wel zelf in slaap We hebben geen 23.00 fles meer. Want dan kwam hij ook alsnog 2x.

4 dagen geleden

Hier vannacht 7x eruit gekund voor beide kinderen. Die ene keer is echt normaal! Gewoon dat kleine flesje geven ♥️