7 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Emm2013
Ik ken Baby&Tiener niet, maar wil je wel meegeven dat de Hemnes lijn va ...
helaas is mijn man niet gemotiveerd genoeg om dat te doen haha want heb er zelf over nagedacht. Heb jij er ervaring mee om het zelf te doen? Wat het moeilijk en hoe deed je dat?
2 jaar geleden
Bedoel je het model Bretagne? Ik zat zelf te twijfelen tussen de hemnes en en Bretagne van baby en tiener. Had zelf weinig zin om die van de Ikea te schilderen dus wij gaan voor die van baby en tiener in de kleur clay zodra hij weer op voorraad is. Wel een kledingkast bij IKEA gehaald en geschilderd in een bijpassen kleur. En dat is prima te doen, alleen was ik aan verf en alles wat er bij komt kijken ook weer ruim €100,- kwijt. Ik heb grondverf en lak in de kleur die ik wilde laten mengen en van beide soorten een laag geschilderd en dan de buitenkant en binnenkant. Dus daar moet je wel zin in hebben. Wel ben ik van mening dat die van IKEA van iets degelijker materiaal is. Al voelde de commode van baby en tiener echt prima aan.
2 jaar geleden
Reactie op girift1379
helaas is mijn man niet gemotiveerd genoeg om dat te doen haha want heb er ...
Ik ga het bovenblad een andere kleur geven :) Even opschuren en hopelijk maar 1 laag verf nodig! Als je de kast nieuw koopt, dan zal je de delen die aan de buitenkant komen makkelijker kunnen verven dan wanneer de kast al in elkaar zit. Je zal wel wat ruimte nodig hebben om alles plat neer te leggen.
2 jaar geleden
Ik heb net de bretagne kast van Baby en Tienerstore besteld. Ik heb hem nog niet binnen, dus kan nog niets vertellen over de kwalititeit.
Wat voor ons de doorslag was is dat die van Baby en Tienerstore betere commode maten heeft en die van ikea echt een dressoir is. Dan heb ik het over de diepte maat. 58 cm tov 50 cm bij ikea. Wij hebben voor de anderen altijd een gewone commode gehad die ook rond 58/60 cm was en dat is echt wel fijn. Bij die van ikea past je aankleedkussen er volgens mij echt precies op en bij deze houd je nog een stukje extra ruimte over.
Maar dat is natuurlijk aan jezelf wat je prettig vindt/lijkt.
2 jaar geleden
Wij hebben best veel ikea in huis. Super fijn om in elkaar te zetten en een zeer degelijke kwaliteit.
Mijn babykamer van baby en tiener leek heel mooi.
Echter zijn er al 3 kleine chipjes hout afgeschoten en voelen de lades en deuren een stuk slapper. Dan ikea.
Het is dat wij de babyspullen van ikea dan weer minder mooi vonden, maar qua kwaliteit had ik veel liever ikea gehad.