8 Reacties

3 maanden geleden

Neusspray en zoutoplossing voor de neus vind ik ook prettig om in huis te hebben.

3 maanden geleden

Ik heb pleisters, kokosolie voor wondjes. En kreeg de tip voor ORS voor als ze iets ouder zijn om uitdroging te voorkomen. Ook heb ik de haakaa colustrum spuitjes, daarmee geef ik vitamientjes en lactulose, dan gaat het makkelijker. Verder weet ik het ook niet.

3 maanden geleden

Prik weg heb ik ook :)

3 maanden geleden

Reactie op Myroosz

Neusspray en zoutoplossing voor de neus vind ik ook prettig om in huis te ...
Jaa, dit is altijd handig zodat ze beter kunnen slapen en drinken als ze verkouden zijn

3 maanden geleden

Reactie op Myroosz

Neusspray en zoutoplossing voor de neus vind ik ook prettig om in huis te ...
Of een ui馃槄馃ぃ ui naast het bedje heeft ook het effect van open gaan van de neus!

3 maanden geleden

Oh ik heb ondertussen een hele tas. Kindje van 21 maanden en van 4 maanden. - Luuf - Dentinox - Zetpillen - Neusspray - Vallen en stoten gel - Aloe Vera cr猫me - thermometer - pleisters - ORS (Heb wel met beide kindjes in t zkh gezeten ivm heel erg ziek zijn dus misschien daarom nu een arsenaal aan spullen 馃檲)

3 maanden geleden

Neusspray Dentinox Tusikind Luuf

3 maanden geleden

Paracetamol, nurofen (ibuprofendrank), een betrouwbare thermometer (dus rectaal of oor), pleisters, zoutoplossing neusspray is altijd handig! ORS kun je gemakkelijk zelf maken maar kun je ook kopen!