6 Reacties
2 maanden geleden
Toevallig hebben al deze mannen ook een baard maar mijn partner ook dus dat is ze wel gewend zou ik dan denken 馃槵 snap er niks van haha
2 maanden geleden
Ik lees net over intonatie, dat ze dat rond die tijd meer doorhebben (23,weken dan, maar 21 kan vast ook al).
Dus misschien kan het ook door zware stem komen ?
Mijn ukkie reageert ook al een paar weken extra op de stem van mijn man. Als hij praat, kijk de baby gelijk super enthousiast zoekend rond! Mannen zijn over t algemeen toch wat heftiger aanwezig dan vrouwen denk ik 馃槀. Misschien moeten ze even in kopstem praten, kijken of dat werkt 馃槀
2 maanden geleden
Reactie op Bloemetje19
Toevallig hebben al deze mannen ook een baard maar mijn partner ook dus dat ...
Ja mijn partner ook, maar dat lijkt toch anders.
Ik heb zelf het probleem gehad niet te kunnen douchen 4 maanden llang met hem alleen thuis. Krijsen, gillen, alles bij elkaar. Maar ik draag een bril... die gaat af bij douchen... dus voor hem stond daar eene vreemde vrouw in de douche馃ぃ馃ぃ. Maar bij andere is die bril soms wel een schok of een ding, maar mama zonder bril is niet mama. 馃ぃ馃ぃ馃ぃ ook zo bijzonder
2 maanden geleden
Ja heel herkenbaar! Mijn dochter van 5 maanden huilt ook sneller bij mannen > opa鈥檚, overgroot opa, ooms en vrienden. Als ik haar aan een willekeurige vrouw in onze omgeving geef is er niets aan de hand en blijft ze lachen 馃槄. Inmiddels wel zo ver gekregen dat we bij de opa鈥檚 en oompies er bij blijven en afleiden terwijl ze wordt vast gehouden of een flesje wordt gegeven. Dit gaat opzich ok茅 voor het moment maar als dat eenmaal klaar is, is het vaak weer huilen. Bij mijn man heeft ze het gelukkig niet. Liefste papa ever en blijkbaar ook de enige man in haar leven op dit moment 馃槀馃槀.