3 Reacties

4 maanden geleden

Rond de 3 maanden komt een slaapregressie voor. Mijn dochter rommelt al 3 weken en krijg 6/7 flesjes van 150+5. Een nachtfles is heel normaal op deze leeftijd en het verandert toch over zoveel tijd weer😊. Ik geef mijn dochter gewoon een fles als ze erom vraagt. Zij sliep eerst ook tot 5-7u, toen kwam ze ineens om 1-4-7u en nu weer enkel om 3u. Het blijven fases

4 maanden geleden

Mijn zoontje ook bijna 11 weken en weegt ruim 5 kg nu. Komt ook om de 3 u zowel overdag als s nachts. Onmogelijk om te rekken ook wat we ook proberen. Hij krijgt dus 6x150cc+5 en soms ook zelf 7 flessen want laatste fles is vaak om 20:30 en daarmee red hij het al helemaal niet in de nacht dus komt dan om 1u en met een extra fles om 23:30-00:00 red hij het tot 4 u ongeveer. Helaas weinig slaap voor ons hier. Ik hoop dat het de slaapregressie is en daarna zijn slaapjes beter gaat koppelen. Al ruim een week bezig hiermee.

4 maanden geleden

Hier ook hoor en lijkt mij nog vrij normaal? Hier is het vaak 19.00 - 00.00 - 3.30 - 7.30 oid. En tussen 3.30 en 7.30 slaapt hij super rommelig en eindigt hij tussen ons in. Heel soms is het 19.00 - 3.00 - 7.00. Maar is maar enkele keer voorgekomen. Accepteren en gewoon een flesje blijven geven, ze zullen het wel nodig hebben!