22 Reacties

9 maanden geleden

Ik hoor zo veel verschillende verhalen! De een zegt lifesaver en de ander vervloekt het. Ik twijfel hierdoor aan het andere apparaat van de Brezza die warm water geeft 🤭 nog steeds keuzes maken dus ik lees mee

9 maanden geleden

Volgens mij is de een echt fan en de ander haat het! Het is in ieder geval geen musthave. Zelf was ik heel blij met onze waterkoker die ik op 40 graden kon instellen. Zo had ik ook binnen een minuut een flesje klaar en is echt een stuk goedkoper + niet nog een extra apparaat op het aanrecht

9 maanden geleden

Wij hebben een flesje maken nooit als vervelend of lang duren ervaren. Een paar seconden in de magnetron opwarmen en dan de poeder er in doen. Voor de nacht namen wij een thermoskan met gekookt water mee naar boven. Deden we wat gekookt water combineren met koud kraanwater. Zo hoefden we ook niet naar beneden snachts. Ook heb ik wel eens gehoord dat de verhoudingen niet helemaal kloppen. Maar een vriendin van mij heeft hem ook en is er heel blij mee. Ik denk dat het maar net is wat je gewend bent. Maar een flesje maken is ook zo gepiept

9 maanden geleden

Ik had er nog niet van gehoord 🙈 Als ik een flesje maak is het 40% kokend water, 60% koud water erbij, melkpoeder erbij, roeren, even een druppel op je pols om de temperatuur te voelen en klaar..

9 maanden geleden

Ik heb de easy baby milkmaker besteld voor mij partner want zelf vind ik het nogal een luxe probleem. Bij de eerste ging het ook prima zonder en hadden wij een waterkoker die je op temp kon warm laten worden, maar ja me partner is nogal van de snufjes enz en wilde deze echt heel erg graag. Moet hem ook wat gunnen 🤣. Ik heb voor deze gekozen in plaats van de brezze. Prijstechnisch en de easy baby kan je via je telefoon besturen. Geen idee of die andere dat ook kan. Vast wel.

9 maanden geleden

Ik zou altijd twijfelen of de verhouding water en poeder goed is. Ik heb wel een apparaat gekocht om het water direct op de juiste temp te krijgen (beaba expresso ofzoiets heette dat ding) werkte super.

9 maanden geleden

Ik heb hem verkocht. Twijfelde toch steeds of de juiste verhouding water/poeder wel goed was. Heb voor deze baby het apparaat dat warm water op de juiste temperatuur afgeeft, ook van baby Brezza. Dan hoeven we alleen nog poedertorentje erbij te doen.

9 maanden geleden

Reactie op Pien1987

Ik heb hem verkocht. Twijfelde toch steeds of de juiste verhouding water/po ...
Heb hem overigens voor ons dochtertje wel een paar weken gebruikt voor snachts.

9 maanden geleden

Baby brezza instant warmer heb ik voor de babyboy gekocht, maar dus nog geen ervaring mee.

9 maanden geleden

Ik heb zo veel hierover gelezen en nog steeds twijfels, dus ik heb toch maar gewoon een heetwater dispenser gekocht.

9 maanden geleden

Wij namen een thermoskan met gekookt water, een flesje koud water en gevulde poedertorentjes mee naar bed 's nachts. Werkte prima, flesje snel klaar. Maar is maar net wat je fijn vind denk ik, is heel persoonlijk.

9 maanden geleden

Wij hebben een baby brezza. Gebruikt bij onze dochter en straks gaan we m weer gebruiken als ik bevallen ben! Super fijn en handig ding omdat je altijd zo een flesje kunt maken en geen gehannes hebt met afmeten/temperatuur/poeder hebt. Je kunt makkelijk temperatuur en hoeveelheid instellen. Vooral met grotere flessen ervaar ik gemak maar ik ervaar ook na delen.. als je het apparaat aan laat staan (wat natuurlijk de bedoeling is als je op elk moment een flesje wilt maken) slaat het wel elke keer aan om weer naar de juiste temperatuur te verwarmen. Ik heb het idee dat dit wel veel stroom vreet.. maar kan het ook mis hebben.. ook dien je na 4 flesjes (geloof ik🤷🏼‍♀️)de trechter schoon te maken zodat het poeder niet gaat klonteren als het door de trechter gaat en je zo geen juiste verhouding in je flesje krijgt. Als je dit in de nacht hebt is dat geen pretje😂

9 maanden geleden

Life saver! Geen musthave trouwens, het is gewoon een fijne luxe. Maar hier gebruikt met ons zoontje vanaf het begin tot we stopte met de fles na een jaar en wij zouden nooit meer zonder kunnen. Met baby #2 gaan we hem ook zeker gebruiken.

9 maanden geleden

De verhoudingen kloppen zo vaak niet in dat ding, dus nee vooral voor de nacht torentje klaar zetten met poeder erin. Vanaf nu mag je ook gewoon warm water uit de kraan pakken dus flesje is zo klaar 😛

9 maanden geleden

Reactie op Joanne1234

De verhoudingen kloppen zo vaak niet in dat ding, dus nee vooral voor de na ...
Mag je nu wel warm water uit de kraan gebruiken? Sinds wanneer is dat zo?

9 maanden geleden

Reactie op Pien1987

Mag je nu wel warm water uit de kraan gebruiken? Sinds wanneer is dat zo?
Ja, kraamhulp wat bij vriendinnen is geweest het afgelopen jaar hebben het zo allemaal verteld & gedaan!

9 maanden geleden

Reactie op Pien1987

Ik heb hem verkocht. Twijfelde toch steeds of de juiste verhouding water/po ...
Deze wilde ik dus misschien in plaats van de flesjes maker. Is de temperatuur dan meteen goed? Las dat hij een paar standen heeft

9 maanden geleden

Reactie op Joanne1234

Ja, kraamhulp wat bij vriendinnen is geweest het afgelopen jaar hebben het ...
Ik deed dit in 2018 al! Nieuwbouwhuis dus kraamhulp zei dat ik prima van de quooker wat heet water kon doen met koud. Maar dat is allemaal kraanwater, dus ja prima om gewoon meteen goede temperatuur te pakken! Huizen met loden leidingen bestaan nauwelijks meer! Kun je wel even onderzoeken voor jouw huis.

9 maanden geleden

Water koken en aanvullen met koud tot gewenste temperatuur en melkpoeder erbij? Desnoods in een thermoskan bewaren zodat je niet elke keer opnieuw een flesje hoeft te maken. Ik vind het altijd een beetje overbodige luxe. Daarnaast vreten die apparaten stroom omdat het de hele dag aan staat.

9 maanden geleden

Reactie op Lottta2021

Ik deed dit in 2018 al! Nieuwbouwhuis dus kraamhulp zei dat ik prima van de ...
Ja in de keuken lengen wij ook Quoocker water aan met koud water. Maar ik dacht dat de warm water kraan boven in de badkamer niet mocht.