11 Reacties

2 maanden geleden

Mijn dochter doet dit soms ook! Ik lees mee

2 maanden geleden

Overdag gaan aanbieden elke 2-3u? Zodat hij dan meer binnenkrijgt? Anders zou ik een lactatiekundige inschakelen

2 maanden geleden

Oh ik herken dit zo. Probeerde een ritme te krijgen door overdag minder voedingen aan te bieden. Maar hij wil nu overdag en in de nacht netjes om de 2 uur drinken. Jammer genoeg. Ik denk wel dat wij nog in sprong 4 zitten. Zit nu te twijfelen om slaap training te gaan starten omdat hij niet zelfstandig inslaap kan vallen. Misschien helpt het. Je probeert ook maar van alles 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Eessy

Oh ik herken dit zo. Probeerde een ritme te krijgen door overdag minder voe ...
Ja precies dit heb ik ook

2 maanden geleden

Reactie op Annick33

Overdag gaan aanbieden elke 2-3u? Zodat hij dan meer binnenkrijgt? Anders ...
Ik doe overdag zelfs om de 3/4 uur op advies van de kinderarts. Maar desondanks drinkt ie overdag bijna niks en inde nacht gaat ie alles inhalen

2 maanden geleden

Reactie op F. 💙

Ik doe overdag zelfs om de 3/4 uur op advies van de kinderarts. Maar desond ...
Wij hebben dit ook. Het is zo vervelend en het frustreert me ook erg merk ik :-(

2 maanden geleden

Mijne komt nu zo’n drie keer ‘s nachts en lijkt overdag ook minder te vragen dan voorheen. Ik wijd het een beetje aan de slaapregressie. Hij is inmiddels 5 maanden overigens.

2 maanden geleden

Heb ik ook gehad maar wel met flesvoeding!. Na ieder slaapje de fles aangeboden niet meer einde wakkertijd. Hier was het associatie geworden. In de nacht dus troosten ipv voeden. Minder aanbieden. Paar pittige nachten gehad maar het heeft wel geholpen. Je moet er echt even doorheen door snachts anders te troosten anders krijg je het niet omgedraaid !

2 maanden geleden

Reactie op mbw90

Wij hebben dit ook. Het is zo vervelend en het frustreert me ook erg merk i ...
Zo vervelend idd, en ik weet ook gewoon niet meer wat ik moet doen.

2 maanden geleden

Reactie op Rjt2022

Heb ik ook gehad maar wel met flesvoeding!. Na ieder slaapje de fles aangeb ...
Ik troost hem idd ook en geef hem de speen maar hij spuugt de speen uit en krijst door tot dat ik hem De borst geef

2 maanden geleden

Reactie op F. 💙

Ik troost hem idd ook en geef hem de speen maar hij spuugt de speen uit en ...
Oh hier echt precies hetzelfde! Ik heb het voor nu maar geaccepteerd en geprobeerd het zo ‘makkelijk’ mogelijk te maken. Dat betekent voor mij: niet meer op de klok kijken ‘‘s nachts, samen slapen zodat hij zelf de borst kan pakken en we beiden door kunnen slapen, me bedenken dat ik daardoor altijd genoeg voeding kolf overdag.. je moet wat 🤪