9 Reacties

3 maanden geleden

Mijn dochtertje is komende vrijdag drie maanden.27 juni was ze 5,9kg. Donderdag moeten er weer naar het consultatiebureau, ben ook erg benieuwd. Ik ben gister begonnen met werken en dus krijgt ze nu overdag flesjes gekolfde melk. Tot onze verbazing dronk ze zowel gister als vandaag tussen 09.00 en 19.00u maar 300 ml ... Dus ook mijn kindje drinkt niet veel..

3 maanden geleden

Ons zoontje is 6,7kg, gisteren gewogen, en drinkt heel vergelijkbaar. Hij drinkt elke dag tussen de 600 en 850cc. Dit verschilt enorm. Gisteren 630cc en vandaag zitten we op 730cc. 3 dagen geleden weer 750cc. Soms ook opeens uitschieter naar 950 oid! Maak me er niet zorgen om in ieder geval.

3 maanden geleden

Dochtertje geboren op 17 april drinkt sinds een paar dagen juist minder.. Zit jouw dochter misschien in haar sprongetje? Onze dochter dronk voorheen altijd haar 180 ml flesje op en soms 210 ml. Sinds een paar dagen laat ze soms bijna de helft staan…

3 maanden geleden

Hier ook zoonlief die sinds vrijdag slechter drinkt. Ben blij dat jullie het ook ervaren. Zelf denk ik dat hij in een sprongetje zit.

3 maanden geleden

Reactie op hmg1994

Dochtertje geboren op 17 april drinkt sinds een paar dagen juist minder.. ...
Ik denk van welke volgens de app zou het over 5 dagen moeten beginnen. Misschien dat jouw dochter ook al in een sprong zit?

3 maanden geleden

Reactie op Mommy2beinapril2024

Ik denk van welke volgens de app zou het over 5 dagen moeten beginnen. Miss ...
Klopt, zij zit (denk ik) eerder in haar sprongetje! (Sprong 4) Wellicht jouw dochter dan ook?

3 maanden geleden

Reactie op Bessssie

Mijn dochtertje is komende vrijdag drie maanden.27 juni was ze 5,9kg. Don ...
Dit had mijn dochter ook toen ik begon te werken. Heeft op het kdv maar weinig gedronken en in de avond bij mij aan de borst een inhaalslag. Is toen in 1 week ook maar 15 gram aangekomen. Na 1,5 week was dit voorbij en ging het gewoon goed. Misschien moet ze dus gewoon even wennen.

3 maanden geleden

Ik denk dat mijn dochtertje van 5,7 kilo ongeveer hetzelfde drinkt als jou dochtertje. Ik maak mij er niet zo druk om, ze drinkt wat ze nodig heeft denk ik dan

3 maanden geleden

Reactie op hmg1994

Klopt, zij zit (denk ik) eerder in haar sprongetje! (Sprong 4) Wellicht j ...
Ik denk het wel!