Mijn zoontje van 12 weken eindigt elke keer dwars in de co-sleeper. Ook al draai ik hem elke keer om, het heeft niet echt veel zin. Maar moet ik hier iets aan doen of gewoon lekker laten? Hij slaapt in een love to dream slaapzakje.
Wij hadden dat ook heel erg alleen had ie ook z’n hoofdje de hele tijd tegen de zijkant aan. Nu hebben we het Fedde en Kees lakentje aangeschaft en blijft ie gewoon liggen.
Onze kleine doet dit ook steeds, laatst lag hij met z’n beentje helemaal door het spijltje 🤣 ik laat hem gewoon liggen, draaien heeft niet veel zin, hij wordt er wakker van en draait vervolgens toch weer! Als hij niet comfortabel ligt laat hij het wel horen! 😁
Dit is precies ons zoontje! Zelfde slaapzak overigens. Zwiept zn benen omhoog en zakt steeds verder af en steeds schuiner. Wonderlijk om te zien maar ligt meermaals per nacht zo… Ligt blijkbaar lekker!
Haha hier ook! Ook met de dezelfde slaapzak😜
Ik heb de slaapwikkel van snoozzz gekocht en dat werkt goed!
Bekijk Snoozzz Slaapwikkel Regular - Baby Slaaphulp - voorkomt voorkeurshouding - geschikt voor wieg en ledikant - 0+ maanden - Wit/Grijs - 180 x 50 cm op: https://www.bol.com/nl/p/snoozzz-slaapwikkel-regular-baby-slaaphulp-voorkomt-voorkeurshouding-geschikt-voor-wieg-ledikant-0-maanden-wit-grijs-180-x-50-cm/9200000082982196?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Hier ook toen we onze dochter inbakerde, ze woelde zo opzij. En vaak met haar neus helemaal in de zijkant, dus we hebben toen een nieuwe cosleeper gekocht met gaas. Het inbakeren bouwen we nu af en volgens mij vindt ze dat ook wel prettig want ze ligt nu niet meer scheef, ik denk dat ze nu minder woelt sinds ze meer bewegingsvrijheid heeft.
Ja die benen ook echt inderdaad! 😂 en dan POK heel hard neergooien
Precies dit ja! Net zo lang tot hij met z’n hoofd tegen de harde zijkant van de cosleeper ligt en zowat met z’n voeten in zijn nek omdat hij zo ver onderuit gezakt is dat hij zijn benen niet fatsoenlijk meer kan strekken 😂👍🏻
Haha, hier net zo. Laatst lag hij zelfs ondersteboven: met z'n hoofdje op de plek van z'n voetjes. Dat vond ik minder geslaagd, maar wat er aan te doen, geen idee