12 Reacties

4 maanden geleden

Hier hetzelfde.. ik laat t maar lekker. Heb een owlet sock bij hem om dus mocht het niet goed gaan hoor ik dat🫣

4 maanden geleden

Reactie op Imkebb

Hier hetzelfde.. ik laat t maar lekker. Heb een owlet sock bij hem om dus m ...
Net of ik mijn zoontje zie maar dan met meer haar! 😂

4 maanden geleden

Reactie op malouna

Net of ik mijn zoontje zie maar dan met meer haar! 😂
Hahahaha oh heerlijk😂

4 maanden geleden

Mijn zoontje lag ook elke keer zo, heb hem gelaten en hij ligt nu weer redelijk recht in z'n bedje

4 maanden geleden

Wij hadden dat ook heel erg alleen had ie ook z’n hoofdje de hele tijd tegen de zijkant aan. Nu hebben we het Fedde en Kees lakentje aangeschaft en blijft ie gewoon liggen.

4 maanden geleden

Onze kleine doet dit ook steeds, laatst lag hij met z’n beentje helemaal door het spijltje 🤣 ik laat hem gewoon liggen, draaien heeft niet veel zin, hij wordt er wakker van en draait vervolgens toch weer! Als hij niet comfortabel ligt laat hij het wel horen! 😁

4 maanden geleden

Dit is precies ons zoontje! Zelfde slaapzak overigens. Zwiept zn benen omhoog en zakt steeds verder af en steeds schuiner. Wonderlijk om te zien maar ligt meermaals per nacht zo… Ligt blijkbaar lekker!

4 maanden geleden

Haha hier ook! Ook met de dezelfde slaapzak😜 Ik heb de slaapwikkel van snoozzz gekocht en dat werkt goed! Bekijk Snoozzz Slaapwikkel Regular - Baby Slaaphulp - voorkomt voorkeurshouding - geschikt voor wieg en ledikant - 0+ maanden - Wit/Grijs - 180 x 50 cm op: https://www.bol.com/nl/p/snoozzz-slaapwikkel-regular-baby-slaaphulp-voorkomt-voorkeurshouding-geschikt-voor-wieg-ledikant-0-maanden-wit-grijs-180-x-50-cm/9200000082982196?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

4 maanden geleden

Hier ook toen we onze dochter inbakerde, ze woelde zo opzij. En vaak met haar neus helemaal in de zijkant, dus we hebben toen een nieuwe cosleeper gekocht met gaas. Het inbakeren bouwen we nu af en volgens mij vindt ze dat ook wel prettig want ze ligt nu niet meer scheef, ik denk dat ze nu minder woelt sinds ze meer bewegingsvrijheid heeft.

4 maanden geleden

Reactie op sanne2189

Dit is precies ons zoontje! Zelfde slaapzak overigens. Zwiept zn benen omho ...
Ja die benen ook echt inderdaad! 😂 en dan POK heel hard neergooien

4 maanden geleden

Reactie op malouna

Ja die benen ook echt inderdaad! 😂 en dan POK heel hard neergooien
Precies dit ja! Net zo lang tot hij met z’n hoofd tegen de harde zijkant van de cosleeper ligt en zowat met z’n voeten in zijn nek omdat hij zo ver onderuit gezakt is dat hij zijn benen niet fatsoenlijk meer kan strekken 😂👍🏻

4 maanden geleden

Haha, hier net zo. Laatst lag hij zelfs ondersteboven: met z'n hoofdje op de plek van z'n voetjes. Dat vond ik minder geslaagd, maar wat er aan te doen, geen idee