11 Reacties

5 dagen geleden

Hoe zit het met zijn plasluiers? Temperatuur?

5 dagen geleden

Reactie op MDKF

Hoe zit het met zijn plasluiers? Temperatuur?
Als hij zo weer wakker is ga ik opnieuw kijken of die temperatuur heeft. Luiers zijn bijna niet vol van plas, meer van de ontlasting die zo dun is

5 dagen geleden

Reactie op Krem

Als hij zo weer wakker is ga ik opnieuw kijken of die temperatuur heeft. Lu ...
Dan zou ik toch even de HAP bellen, al is het maar om te overleggen! Zij weten wat je akn doen en zoals je zelf al zegt, baby's drogen helaas ssnel uit.

5 dagen geleden

Reactie op Krem

Als hij zo weer wakker is ga ik opnieuw kijken of die temperatuur heeft. Lu ...
Als hij inderdaad minder plast dan gewoonlijk zou ik meteen contact opnemen! Wat vaker een klein flesje aanbieden is misschien ook iets.

5 dagen geleden

Zijn bij de HAP geweest en die gaven aan dat ze dan niet meer plassen om vocht te besparen, verder geen afwijkende symptomen. Hij moet wat O.R.S bijnemen en even in de gaten houden

2 dagen geleden

Reactie op Krem

Zijn bij de HAP geweest en die gaven aan dat ze dan niet meer plassen om vo ...
Hier hetzelfde verhaal. Drinken gaat wel nog goed. Ik bel seffens naar de pediater maar wou alvast vragen hoeveel ors jij mocht geven.

2 dagen geleden

Reactie op GJJR

Hier hetzelfde verhaal. Drinken gaat wel nog goed. Ik bel seffens naar de p ...
100ml water met 1 zakje O.R.S.

2 dagen geleden

Reactie op Krem

100ml water met 1 zakje O.R.S.
Dankje! Ik bedoel vooral hoe veel en hoe vaak je baby het mag nemen :) de zakjes die ik heb moeten in 250ml verdund worden en dan staat er op 50ml na elke vuile luier. Maar wil ook niet te veel geven..

2 dagen geleden

Reactie op GJJR

Dankje! Ik bedoel vooral hoe veel en hoe vaak je baby het mag nemen :) de z ...
Oh die van ons dronk die 100ml of een dag lang niet op dus durf niet te zeggen hoeveel ze precies op een dag mogen. Aangezien hij niks wilde en niks binnenhield is die vraag niet bij ons opgekomen aangezien die het toch amper wilde drinken

2 dagen geleden

Reactie op Krem

Oh die van ons dronk die 100ml of een dag lang niet op dus durf niet te zeg ...
OH ok! Hopelijk nu beter! Onze dochter drinkt zó 50ml ors in een teug leeg dus vandaar 🙃

2 dagen geleden

Reactie op GJJR

OH ok! Hopelijk nu beter! Onze dochter drinkt zó 50ml ors in een teug leeg ...
Mocht iemand gelijkaardige info zoeken: de pediater heeft aangegeven dat ons dochtertje 60ml(obv gewicht)na elke diarree-luier mag. Max 1l per dag wel.