Zoals de titel al zegt. Onze kleine meid, huilt heel erg in de auto.
Maddy is een super lief kind wat alleen soms een beetje miept, maar amper huilt. Maar wanneer wij in de auto zitten, gaat zij heel hard en soms een beetje "paniekerig" huilen. Soms ga ik er dan naast zitten, maar zelfs dan is het vaak nog huilen en is ze tussendoor maar een beetje te troosten.
Ze is van 24.04 en sinds haar geboorte gaat ze bijna al zo goed als elke dag of om de dag in de auto mee. Dit huilen en de paniek, was er alleen in het begin niet. Zij heeft dit pas sinds net iets meer dan een maandje... dus pas vanaf toen ze ongeveer 2.5 maand was? Er is in de tussentijd ook niks geks gebeurd.
De autostoel kan het niet zijn. Alle newborn gedeeltes zijn er al uit, dus te klein is het niet, en wanneer wij gewoon lopen met de autostoel op de kinderwagen, dan is er niks aan de hand..
Als ze slapend in de auto wordt gezet, dan slaapt ze wel gewoon door.
Wij hebben een camera achterin, waarmee we haar op een schermpje voorin zien. Wanneer zij gaat huilen, gebeurd er niks geks ofzo en dat kan ik dus met zekerheid zeggen.
Iemand een idee wat dit kan zijn? En nog beter.. wat kan ik doen? Ik vind het zo zielig voor onze kleine meid!
Ik dacht zelf aan wagenziekte ofzo. Maar ik las dat dat zo goed als niet voor komt op deze leeftijd?