8 Reacties
2 maanden geleden
Lees deze methode eens door, misschien past deze bij jullie?
https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slapen/hoe-werkt-de-pick-up-put-down-methode/?srsltid=AfmBOopM6nXf9agqIa72FdWtdjJ56CLCbx1JefpXp7Su7rkRXAi0_hUO
2 maanden geleden
Hier precies het zelfde. Advies van CB gevraagd. Zij gaven aan proberen de kleine weg te leggen in het ledikant als hij bijna in slaap is maar wel nog wakker. Leg hem dan op z’n zij en blijft hem zachtjes “wiegen” door de heupjes heen en weer te bewegen. Dat zou dan de eerste stap naar zelfstandig slapen zijn. Moeten het hier nog proberen.
2 maanden geleden
Ik heb mijn zoontje in z’n bedje leren slapen. Eerst wiegend en dan wegleggen en daarna even laten huilen. Na 5 min terug en speentje weer in en zo probeerde ik het even vol te houden. Hij viel uiteindelijk altijd in slaap en gaat nu zonder te wiegen en zelfs zonder speen zo liggen
2 maanden geleden
Reactie op nina1085
Ik zat even mee te lezen en heb dit geprobeerd en het werkte! Kan je meer v ...
Wauw wat fijn!! Hier heeft het helaas nog niet gewerkt maar het geeft wel weer wat hoop, haha.
Wat ze verder adviseerde is dat als dit lukt je kindje steeds wat eerder in bed te leggen en het wiegen steeds verder in te korten. Maar wel rustig aan afbouwen. Ben benieuwd hoe het gaat bij je!