8 Reacties

2 maanden geleden

Baby is 4,5 oud trouwens 😌

2 maanden geleden

Ons meisje ook. Of in de kinderwagen of in de auto. Wat ook wel eens helpt is met een stevige pas door de kamer lopen en sussen of neuriën. Dan valt ze ook in slaap

2 maanden geleden

Heel herkenbaar. Ik ben ook nog op zoek naar een manier om het af te leren. 4,5 maand is ook wel een beetje de periode van de slaapregressie, die het bemoeilijkt. Soms pak ik als het even niet lukt gewoon de kinderwagen of de draagzak, dan slaapt hij in ieder geval even.

2 maanden geleden

Lees deze methode eens door, misschien past deze bij jullie? https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slapen/hoe-werkt-de-pick-up-put-down-methode/?srsltid=AfmBOopM6nXf9agqIa72FdWtdjJ56CLCbx1JefpXp7Su7rkRXAi0_hUO

2 maanden geleden

Hier precies het zelfde. Advies van CB gevraagd. Zij gaven aan proberen de kleine weg te leggen in het ledikant als hij bijna in slaap is maar wel nog wakker. Leg hem dan op z’n zij en blijft hem zachtjes “wiegen” door de heupjes heen en weer te bewegen. Dat zou dan de eerste stap naar zelfstandig slapen zijn. Moeten het hier nog proberen.

2 maanden geleden

Ik heb mijn zoontje in z’n bedje leren slapen. Eerst wiegend en dan wegleggen en daarna even laten huilen. Na 5 min terug en speentje weer in en zo probeerde ik het even vol te houden. Hij viel uiteindelijk altijd in slaap en gaat nu zonder te wiegen en zelfs zonder speen zo liggen

2 maanden geleden

Reactie op Annebel23

Hier precies het zelfde. Advies van CB gevraagd. Zij gaven aan proberen de ...
Ik zat even mee te lezen en heb dit geprobeerd en het werkte! Kan je meer vertellen over deze tip van het CB? Zijn er vervolgstappen? Bedankt voor het delen!

2 maanden geleden

Reactie op nina1085

Ik zat even mee te lezen en heb dit geprobeerd en het werkte! Kan je meer v ...
Wauw wat fijn!! Hier heeft het helaas nog niet gewerkt maar het geeft wel weer wat hoop, haha. Wat ze verder adviseerde is dat als dit lukt je kindje steeds wat eerder in bed te leggen en het wiegen steeds verder in te korten. Maar wel rustig aan afbouwen. Ben benieuwd hoe het gaat bij je!