20 Reacties

3 maanden geleden

7u is geen nachtvoeding! Dat is gewoon de eerste voeding van de dag, en een hele mooie tijd om de dag te starten! Hier vaak om 1u en om 4u30.

3 maanden geleden

Hier ook hoor. Welkom slaapregressie 😂

3 maanden geleden

Hier hetzelfde, is ook nog niet anders geweest. Valt wel naar het voeden meteen in slaap dus ik probeer niet te klagen 😅

3 maanden geleden

Is volgens mij normaal voor baby's. Als het goed gaat heb ik dezelfde tijden maar afgelopen weken wordt ze elke 1,5-2 uur wakker

3 maanden geleden

Herkenbaar en ik ben al lang blij dat hij niet zoals overdag om de 2u komt 😝 Slaapt ook direct verder, ik betwijfel zelfs of hij echt wakker-wakker wordt tussendoor. Off topic: Wat is de reden dat je bijvoedt met kunstvoeding, ben je borstvoeding aan het afbouwen?

3 maanden geleden

Precies hetzelfde al vanaf het begin, wat we ook doen echt veel langer ertussen lijkt niet te werken, verder slaapt hij altijd direct verder dus we mogen wat dat betreft niet klagen

3 maanden geleden

Bij mijn eerst tot hij een maand of 9 was nog 2 nachtvoedingen. “Helaas” heel normaal. De voeding van 7 uur is geen nacht meer😉 Denk dat het voor veel mensen 7 uur al een luxe is. Zijn ook veel baby’s/kinderen die om 5:30 de dag beginnen🤪

3 maanden geleden

Wij gaven eerder ook een voeding rond 23u. Moesten onze zoon hier echt voor wakker maken en kwam dan 4u later weer voor een voeding. Tot we dachten laten we hem eens laten slapen. Dan dronk hij vaak rond 19u en kwam dan rond 3u weer. Liet er dan meer tijd tussen. En vond het zelf fijner, want had dan zelf al wat uren slaap te pakken. Misschien hebben jullie dat al eens geprobeerd of is het het proberen waard?

3 maanden geleden

Hier was het naar bed om uiterlijk 19uur en dan trok ie door tot 1 en dan tot 4-5. Sinds 4 maanden sprong/regressie komt ie extra tussen 22-23 uur, naast 1-2 en 4-5 uur. Echt compleet normaal volgens mij, wel vermoeiend…

3 maanden geleden

Reactie op MHK89

Hier was het naar bed om uiterlijk 19uur en dan trok ie door tot 1 en dan t ...
Hier precies zo 😆

3 maanden geleden

Reactie op Mama.saspro

Bij mijn eerst tot hij een maand of 9 was nog 2 nachtvoedingen. “Helaas” he ...
Hihi ja inderdaad, 7 uur is helemaal prima ;)

3 maanden geleden

Reactie op MHK89

Hier was het naar bed om uiterlijk 19uur en dan trok ie door tot 1 en dan t ...
Misschien heb je dit al geprobeerd, maar wat als als je hem aanlegt voor je gaat slapen? Dan hoef je misschien maar 2 keer wakker te worden ipv 3 keer? (1-2 en 4-5) Ons zoontje gaat pas 21-22u naar bed, met mij mee 😅

3 maanden geleden

Reactie op SiStitch

Misschien heb je dit al geprobeerd, maar wat als als je hem aanlegt voor je ...
Poog mijn naar bed gaan nu inderdaad samen te laten vallen met dat hij voeding wil in de avond. Maar dat is soms best lastig te timen merk ik. Misschien moet ik dat wat meer gaan sturen inderdaad, is het proberen waard. Maar heel cliché: alles is echt een fase, en nog een cliché maar ook zo waar, de tijd gaat zo snel en ik weet dat ik dit klein zijn nog ga missen dus zelfs van de gebroken nachten poog ik te genieten 🙏🏻.

3 maanden geleden

Hier ook hetzelfde 14 weken! En ik lees net in een andere topic dat een kleine van 15 weken al doorslaapt 😅

3 maanden geleden

Hier ook borstvoeding en 14 weken oud komt standaard om 00.00,3.00 en 6.00 u.

3 maanden geleden

Baby is hier drie maand. Gisteren vroeg het cb hoe vaak ze fles kreeg. En gaf aan dat ze in de nacht om 2.00 uur vaak kwam. Ze gaf aan ohh nog een nachtvoeding?? Meeste baby’s van drie maanden hebben dat niet hoor. Weet je zeker dat ze echt honger heeft? Ik dacht echt..?! Nou leuk te horen. Is niet dat wij het graag willen ofzo.😂 Ze is nog maar drie maanden, zo bijzonder is een nachtvoeding niet lijkt me. Fijn dat dat gevoel hier bevestigd wordt. ☺️

3 maanden geleden

Is met borstvoeding heel normaal dat ze snachts nog komen. Rare opmerking van het CB

3 maanden geleden

Hier ook! Wisselend 2-3 keer in de nacht, afhankelijk van hoe laat hij de laatste fles had!

3 maanden geleden

Mijn kleine kwam met 15 weken nog 1 a 2x per nacht. Ze is nu 16 weken en ineens slaapt ze door sinds een paar dagen. Dus tja is soms weinig pijl op te trekken.