24 Reacties
4 maanden geleden
Wat vervelend voor jullie en tegelijkertijd fijn om te horen dat wij niet de enige zijn. Ik keek zo uit naar die 6-8 weken piek maar die had al lang voorbij moeten zijn..
Geven jullie bv? Ik twijfel om allergieeen uit te sluiten zoals melk oid maar tegelijkertijd heb ik ook geen zin om op dieet te gaan 馃槄
4 maanden geleden
Herkenbaar, wij dachten ook rond de 6/8 weken is de piek maar die was bij ons rond de 12 weken! Hij is nu bijna 14 weken en het wordt rustiger gelukkig!
4 maanden geleden
Reactie op Else.ams
En heb jij al geprobeerd allergie毛n uit te sluiten?
Nee, ze heeft er niet altijd last van en spuugt verder niet extreem. Het hoort er gewoon bij, als het echt een allergie was dan reageerde ze er wel heftiger op. Naar mijn idee wordt er (te) snel over allergieen gedproken.
4 maanden geleden
Tussendoor kreeg hij nog krampjes door het Rotavaccin, maar laat dat niet weerhouden het vaccin te nemen. Bijna ieder kind krijgt het rotavirus, en dan hebben ze heel wat meer last dan 'alleen maar' krampjes.
Ons zoontje is nu 15 weken, heel af en toe dat er nog een krampjes voorbij komt. Vanmorgen leek hij er eentje te hebben, maar dat kan ook sprong 4 zijn 馃槓 kort ontroostbaar huilen, niet willen drinken. Maar hij strekte wel zijn beentjes, en dat lijkt op een kramp. Maar kan natuurlijk ook uit frustratie zijn.
Het gaat uiteindelijk echt beter hoor!! 馃挭馃徏馃槝
4 maanden geleden
Weet je zeker dat het krampjes zijn? Oververmoeidheid kan er ook uitzien als krampjes.
4 maanden geleden
Onze oudste dochter was ruim 6 maanden toen we eindelijk de Sab simplex konden afbouwen en we het idee hadden dat de krampen wel weg waren . Nu tweeling van 11 weken. De ene heeft sowieso veel pech lichamelijk gezien. Met 8 weken hebben we geprobeerd om de Sab af te bouwen bij de andere dochter, maar kreeg al na 1 fles meteen enorm veel krampen. Dus we gaan lekker nog even door met de Sab in de fles..
4 maanden geleden
Reactie op LWW
Onze oudste dochter was ruim 6 maanden toen we eindelijk de Sab simplex kon ...
Wel fijn dat dat middeltje dus helpt! Ik heb t idee dat mijn zoon heel misselijk wordt van die goedjes. Heb veel geprobeerd maar altijd als ik het geef kokhalst hij daarna veel meer en drinkt hij veel minder.
4 maanden geleden
Reactie op Else.ams
Wat vervelend voor jullie en tegelijkertijd fijn om te horen dat wij niet d ...
Hier geen borstvoeding, maar je zou twee weken producten met koemelk kunnen laten staan om te zien of dat bijvoorbeeld een positief effect heeft. Vervolgens weer die producten gaan eten/drinken om te zien of dat het was.
4 maanden geleden
Reactie op Else.ams
Hij slaapt zo鈥檔 14-17 uur per 24 uur dus denk niet dat het oververmoeidheid ...
Nee klinkt idd dan niet zo! Hopelijk wordt het snel beter, weet niet of je al probiotica gebruikt? Misschien kan dat nog helpen
4 maanden geleden
Herkenbaar destijds bij mijn eerste> elke keer schoof de piek op. Eerste hoorden we 6 weken, toen 8 en daarna 12. Uiteindelijk heeft hij echt lang krampjes gehad.
Toen we daarna met vaste voeding begonnen etc begon het circus weer opnieuw: bij de eerste hapjes, daarna bij de 'gewone' gerechten met kruiden etc. Elk extra stapje leverde krampjes op.
Echt een gevoelig buikje . Inmiddels is hij echter 4 jaar en eet werkelijk waar alles zonder problemen.
Mijn tweede en nu derde kindje hadden/hebben veel minder of weinig last.