17 Reacties
3 maanden geleden
Onze zoon gaat ook om 18u naar bed! Ik heb het boek van Susanne Willekes gelezen en daar in staat dat baby’s natuurlijk slaaptijd tussen 18-19 is. Hij doet echter ook alleen maar dutjes van 45 minuten overdag, nooit anders gedaan, ook niet toen hij later naar bed ging. Probeer nu wel af en toe de wakkertijd iets te rekken. Hoe lang duurde de slaapregressie bij jou? Die vind ik wel echt heel pittig 😅
3 maanden geleden
Reactie op Lelo92
Onze zoon gaat ook om 18u naar bed! Ik heb het boek van Susanne Willekes ge ...
Gek is het dus niet haha! Wel fijn.
Onze dochter slaapt inderdaad ook vaak niet langer dan een uur, tenzij we op pad zijn. Deze week gaat het wel iets beter, dus ik hoop dat het het staartje is van de regressie.
Bij ons duurt deze ondertussen nu een week of 5, maar het wordt steeds beter. Ze wordt niet meer huilend wakker en valt weer redelijk snel in slaap. Ook overdag is ze vaak weer wat vroljker. Hopelijk laatste loodjes! Hoe lang zit je zoontje er nu in?
3 maanden geleden
Onze zoon gaat ook vaak om 6 uur naar bed, hij is dan ook gewoon moe en wil zn fles + naar bed.
Ik kan mij herinneren dat onze dochter dit ook had toen ze wat kleiner was en dat is vanzelf op geschoven naar half 7/7 uur.
Voor nu vind ik 6 uur een prima tijd om naar bed te gaan!
3 maanden geleden
Als het je overdag lukt om alle voeding te geven die ze nodig heeft om te groeien lijkt me dit toch prima. Gok dat je op 4 flessen uit komt.
Wij kregen te horen dat dit niet mocht ivm suiker dip of zoiets dergelijks.
Onze dochters krijgen rond 19.30 nog een fles. Dan slapen ze en maken we ze om 22.30 wakker voor een fles. En vervolgens om 8.00 maken we ze weer wakker in de morgen voor een fles.
3 maanden geleden
Reactie op LWW
Als het je overdag lukt om alle voeding te geven die ze nodig heeft om te g ...
Sorry, vergeten te vermelden dat ze om 22u nog een droomvoeding krijgt! Ze krijgt dus 5 flessen totaal. Alleen tijdens die laatste fles slaapt ze vaak gewoon door, waardoor ze niet alles op drinkt
3 maanden geleden
Lekker zo laten. Checklist is:
- jij tevreden? ✅
- baby tevreden? ✅
Niks meer veranderen.
3 maanden geleden
Hier ook hoor! Hebben vaak moeite om 18.00 te halen, ze ligt er ook wel eens iets eerder al. Ondanks dat ze overdag 2 lange dutjes doet en eind van de middag vaak nog een powernap 16.30/17.00, dan is het nog rekken tot 18.00 😅 maar als ze het er goed op doet vind ik het prima
3 maanden geleden
Hier ook een zoontje die om 18.00 uur de fles krijgt en rond 18.30 uur in bed ligt. Later lukt ook echt niet, haha. En wordt gewoon vaak rond 07.45 wakker.
Hij krijgt geen droomvoeding meer en krijgt overdag 4 flesjes van 210. ‘S Avonds drinkt hij niks als ik hem een droomvoeding wil geven.
Over 3 dagen is hij 4 maanden en weegt 8,3 kg. Dus groeit goed 😂