12 Reacties

één maand geleden

Slabbertje en vooral die zonder klittenband. En ik doe meestal na 2-3 hapjes mondje schoonmaken en eventueel handjes.

één maand geleden

Ik doe een doek in haar hals én zo'n slab met opvangzakje, en nog krijgt ze het voor elkaar alles vol te smeren, dus ik volg even 🤣 Ik wil juist niet tijdens het eten haar gezichtje schoonvegen. Had ergens gelezen dat ze dan een negatieve associatie kunnen krijgen met eten en knoeien...

één maand geleden

Ik doe een hyrofiel doekje in de rand bij zijn nek en dan slabber om. Je hebt bij zeeman van die schortjes ook. Bedekken armen en kleding grotendeels

één maand geleden

Ik zag ergens een tip over zo'n grote schort slabber, die je tussen het eet plankje doet. Ik ga even zoeken voor een foto!

één maand geleden

Hier vandaag ook voor het eerst een hapje gegeven, ook in badje moeten doen 🤣 het zat zelfs in haar haartjes 🙈 wil ook niet de hele tijd haar mond schoonvegen. Dus ik volg ook even mee

één maand geleden

Reactie op MamaDemi

Ik zag ergens een tip over zo'n grote schort slabber, die je tussen het eet ...
Ik heb deze (temu). Maar ben nog niet met hapjes gestart dus kan er nog niets over zeggen 😬

één maand geleden

Slabbetje om en een beetje de handjes tegenhouden, dat werkt tot nu toe goed bij ons

één maand geleden

Lekker laten kloten met eten! Super goed voor hun leerproces. Wij zeggen en dag geen smeerboel is een dag niet geleefd. We hebben inderdaad wel zo’n slabjasje voor hem maar voor de rest mag die er een lekkere benden van maken. Wat vlekjes in zijn kleren gaat ook niemand dood aan dus wisselen we niet!

één maand geleden

Reactie op GJJR

Ik heb deze (temu). Maar ben nog niet met hapjes gestart dus kan er nog nie ...
Ja wij starten over een maandje a la rapley, maar het zou ook kunnen met de verfschorten achtige slabbers van bv. Zeeman. Kon de foto niet meer vinden helaas

één maand geleden

Goedkope pyjama zippers? Zo’n pakje wat je dicht en open ritst en dan heb je 1 stuk wasgoed. Verder: accepteren 🧘🏼‍♀️ ik heb me altijd vastgehouden aan dat knoeien onwijs goed voor ze is: kunnen ze leren over structuren en dat eten leuk is en vies mag zijn! (Dit gun ik m’n kinderen enorm want ik gruwel zelf extreem bij bepaalde structuren en troep 🙃🥲)

één maand geleden

Heb vandaag bij de ikea zo’n jasje met handen etc gehaald. Volgens mij is het voor als kindjes gaan verven, maar hier werkt ook heel goed voor t eten.

één maand geleden

Het is niet in lijn met alle moderne methodes, maar slabbetje om en handjes vasthouden werkt hier 😅