12 Reacties
2 maanden geleden
Hier hetzelfde 😅. Ons zoontje sliep eerst ook door tot 7.00 uur / 7.30 uur en wordt nu meestal rond 2.00 uur / 3.00 uur wakker huilend en onrustig. Het lijken krampjes, maar ik vind het lastig om in te vullen. Soms geven we hem een flesje en dan slaapt hij erna wel weer en dan komt hij weer rond 05.00 uur / 05.30 uur. Wij zijn dit ook niet gewend dus ben ook zoekende of dit gewoon erbij hoort of dat we iets beter kunnen doen. Hij kwam tot nu toe nooit voor een nachtvoeding dus snap er niets meer van en weet ook niet waar ik goed aan doe 🤷♀️
2 maanden geleden
Hier hetzelfde… sliep aardig door meestal tot 06:00 maar de laatste twee weken zijn drama… Oververmoeide jongen die heel graag wil slapen maar het lukt hem niet, wat we ook doen meestal lukt het pas na een uur. Rond 1/2 wordt hij weer onrustig en rond 3 wil hij weer een voeding, slaapt daarna meestal wel tot 06:30 en daarna nog even bij mij in bed tot 9 uur. Weten ook niet zo goed waar dit vandaan komt🥲
2 maanden geleden
Reactie op fleurjxx
Hier hetzelfde… sliep aardig door meestal tot 06:00 maar de laatste twee we ...
Volgen jullie de wakker tijden etc. op? Wij namelijk niet en begin nu te twijfelen of het hieraan ligt. Ik heb echt geen idee meer
2 maanden geleden
Reactie op jamienicolaes
Hier hetzelfde 😅. Ons zoontje sliep eerst ook door tot 7.00 uur / 7.30 uur ...
Erg hè!! Afgelopen nacht opeens ook.. om 2 uur, 5 uur en letterlijk vanaf 5 wakker tot 7. Ik word gek.
2 maanden geleden
Reactie op fleurjxx
Hier hetzelfde… sliep aardig door meestal tot 06:00 maar de laatste twee we ...
Ik lees het veel deze maand.. ik denk nu echt eerder dat het een slaapregressie is..
2 maanden geleden
Reactie op jamienicolaes
Volgen jullie de wakker tijden etc. op? Wij namelijk niet en begin nu te tw ...
Ik denk het niet want als het voorheen wel goed ging dan ligt het zeker niet aan de wakkertijden. Zou kunnen dat het een slaapregressie is en dat houdt max 6 weken aan
2 maanden geleden
Reactie op jamienicolaes
Volgen jullie de wakker tijden etc. op? Wij namelijk niet en begin nu te tw ...
Nee niet echt merk dat wij dat erg lastig vinden… Proberen er wel op te letten maar de ene keer is hij 2 uur wakker en soms wil hij al na een uur weer slapen. Merk dat we na vandaag wel een beetje radeloos zijn, net weer ruim een uur bezig geweest om hem in slaap te krijgen terwijl hij wel heel moe is🥲
2 maanden geleden
Reactie op Kersvmama
Hier ook die tijden afgelopen nacht + 12.30 ook speen in gedaan. Geen tips ...
Jaa dan is het gewoon echt die stomme slaapregressie