25 Reacties

4 maanden geleden

Mijn zoontje van 12 weken vandaag ook enorm veel!

4 maanden geleden

* Gedurende de fles valt ze dan alweer in slaap en moet ik proberen haar toch te laten blijven drinken en dat kost moeite dus echt slaapkop vandaag

4 maanden geleden

Reactie op MamaDemi

Mijn zoontje van 12 weken vandaag ook enorm veel!
Wat zegt jouw gevoel erover? Kijk je t even aan of wil je er iets mee? Mijn dochter is morgen 11 weken.

4 maanden geleden

Mijn zoontje van 11 weken ook opeens vandaag... normaal hele dag wakker (overdag) of hazenslaapjes.. nachten slaapt hij altijd door.. maar nu dus nacht en dag..

4 maanden geleden

Onze dochter had dit begin van de week ook! Wss een sprongetje. Intussen is ze alweer veel wakker 🙈🥲

4 maanden geleden

Reactie op XLisa97

Mijn zoontje van 11 weken ook opeens vandaag... normaal hele dag wakker ...
Ja precies hetzelfde hier!! Ze is nu gelukkig al halfuurtje wakker!

4 maanden geleden

Reactie op MD25

Onze dochter had dit begin van de week ook! Wss een sprongetje. Intussen is ...
Oah ik hoop dat dit het hier ook is! Maak me dan toch altijd meteen zorgen 🙈

4 maanden geleden

Mijn dochtertje had dat vorige week ook! Ik denk dat het een sprongetje was :)

4 maanden geleden

Reactie op jk1995

Ja precies hetzelfde hier!! Ze is nu gelukkig al halfuurtje wakker!
Hier ook even wakker. Kletsen en lachen, maar blijft gapen.. overigens gister van 10 tot 00 wakker (paar hazenslaapjes), schade vandaag weer ingehaald.. heel wisselend laatste afgelopen week.. sliep van de week in ene 4 uur achtereen... snap de onzekerheid heb ik ook.. maar zolang die tevreden is, goed drinkt en volle plasluiers probeer ik mijn zorgen opzij te zetten..

4 maanden geleden

Reactie op jk1995

Wat zegt jouw gevoel erover? Kijk je t even aan of wil je er iets mee? Mijn ...
Ik vermoed dat het ook iets met sprong 3 te maken heeft. Ik kijk het even aan en kijk vooral even wat hij doetkomende nacht.

4 maanden geleden

Hier was dat ook eergisteren, volgens mij sprong 3 :)

4 maanden geleden

Toevallig gisteren van het kdv te horen gekregen dat ons zoontje wel erg moe was, en vandaag heeft hij ook meer dan anders geslapen overdag. Hij is 15 weken, dus aan de start van sprong 4 waarschijnlijk. 😊

4 maanden geleden

Dit was bij mijn kinderen altijd een voorbode voor een periode van daarna heel weinig slaap… sprong/slaapregressie. Genoeg plasluiers, genoeg voeding en alertheid tijdens de wakkere momenten zijn belangrijk. Zelf ook lekker wat extra rust pakken!

4 maanden geleden

Hij kwam vannacht weer terug in zijn oude ritme van voor de hitte en spronng 3. Dus ik vermoed dat hij daar erg moe vab was en even wilde bij slapen. Volgens mij had hij dit ook aan de start van sprong 3. Even bijtanken voor al die obtwikkelingen

4 maanden geleden

Heel erg bedankt allemaal voor jullie reacties!! De herkenning is fijn om te horen en stellen me gerust!! 🥰 Ik vermoed indd ook dat ze richting sprong 3 dan gaat!

4 maanden geleden

Ons zoontje is ook 12 wk en slaapt dus sinds een paar dagen super slecht en wordt in de nachten nu ook om de 3-4 wakker, terwijl hij voorheen de eerste slaap zo’n 5-6 uurtjes maakte. En overdag slaapt ie ook amper nu.

4 maanden geleden

Wordt ook elke keer gapend wakker. Drinkt wel voldoende, maar zit niet echt in z’n bui.

4 maanden geleden

Herkent nog iemand dat ze nu weer ‘normaal’ slaapt maar super slecht drinkt?😣 Ik krijg er echt maar met moeite iets in nadat ze die lange slaapdag heeft gehad. Heb al groter gaatje speen geprobeerd maar dat gaat weer veel tw hard. Ze weigert echt de fles steeds. 😱

4 maanden geleden

Reactie op jk1995

Herkent nog iemand dat ze nu weer ‘normaal’ slaapt maar super slecht drinkt ...
Al met hapjes begonnen of niet ?

4 maanden geleden

Reactie op jk1995

Herkent nog iemand dat ze nu weer ‘normaal’ slaapt maar super slecht drinkt ...
Oh herken dit heeeel erg. Lijkt wel mijn zoontje haha pff. Net een topic geopend over de voeding, maar eergister zo’n slaapdag gehad. Mijn zoontje is 11 weken! Maar 1,5 week overtijd geboren. Wat een gedoe.