7 Reacties

4 maanden geleden

Hoe gaat het verder met je? Lukt het je om ergens op de dag je ontspanning te pakken? Lukt het je om af en toe wat lichaamsbeweging te nemen? Het kan zijn dat je oververmoeid bent en daardoor niet kunt slapen (te veel adrenaline/corticol).

4 maanden geleden

Heb hier heel lang hetzelfde gehad en zelfs nu die kleine doorslaapt word ik nog vaak wakker door een geluidje van whatever. Het is ongelofelijk ongezellig, maar soms spreken we af dat mijn man in de logeerkamer slaapt en ik inclusief oordoppen in ons bed. Niet ideaal maar 1 of 2 nachten in de week zorgt er wel voor dat ik toch iets van slaap pak. Een oververmoeide mama wordt namelijk niemand vrolijker van!

4 maanden geleden

Ja ik zou toch dan soms even op de logeerkamer gaan liggen? Of gewoon 's avonds wat eerder naar bed?

4 maanden geleden

Wanneer mijn vriend de nachtfles doet, neem ik melatonine pilletjes om dieper te slapen en draag ik oordoppen en een slaapmasker. Mijn vriend tikt mij ‘s morgens aan als onze dochter zich weer meld. En ik moet zeggen, ik word ‘s morgens fris en fruitig weer wakker! :-)

4 maanden geleden

We gaan het vannacht nog een keer proberen dat mijn man de fles gaat geven. Misschien dat ik wel weer snel in slaap val als ik niet mijn bed uit hoef om een fles te maken en te geven 😉 Overdag slapen is lastig met een peuter die geen middagdutje meer doet. Probeer wel elke dag een stuk te wandelen. Momenteel vergt baby veel aandacht, nog steeds best huilerig en op t moment echt hazenslaapjes van 25 minuten en daarna weer 1,5 uur wakker. Oververmoeid is denk ik wel een beetje aan de orde 🙈 Bedankt voor jullie tips!

4 maanden geleden

Nachtmagnesium kan wellicht ook helpen? Succes!

4 maanden geleden

Reactie op Evaab

We gaan het vannacht nog een keer proberen dat mijn man de fles gaat geven. ...
Zou het vooral ook een paar nachten proberen, tenminste met 1 nacht dan zou ik zo'n gevoel hebben van "oké nu moet het lukken " waardoor het helemaal niet meer lukt 😄