11 Reacties
3 maanden geleden
Ben je al bij een arts geweest? Dit klinkt bijna alsof er wat aan de hand is. Mijn zoon wilde eerst ook niet slapen en huilde non stop, bleek verborgen reflux. Na maagzuurremmers een ander kind gekregen.
Heb je bv ook een allergie uitgesloten? Als je BV geeft kan je een koemelkvrij dieet proberen of ander type flesvoeding als je de fles geeft.
Verder plast, poept en groeit hij goed?
3 maanden geleden
Een bezoekje aan een osteopaat zou misschien fijn zijn. Wellicht heeft hij ergens pijn, besef ook dat als je steeds meer gaat wiegen ect. dat hij ook steeds meer nodig gaat hebben. Bij onze huilbaby zijn we vanaf deze leeftijd gestart met wegleggen in bed en om de 5 min troosten en weer neerleggen. Is in het begin pittig maar hoe ik je verhaal lees heb je niks te verliezen. Weet ook dat hij waarschijnlijk in sprong 4 zit, veel mama's ervaren dat hun baby ineens veel moeilijker is.
3 maanden geleden
Ik zou zeker een bezoek inplannen bij een osteopaat. Die kan controleren / behandelen indien je baby wellicht pijn heeft of andere klachten. Mijn dochter had bijvoorbeeld een beknelde bekkenbodem wat uitstraalde naar haar ruggetje. Na 1 bezoek al een rustigere baby. Ik vind het net een tovenaar die mensen. Je kunt gaan onder mom van baat het niet schaad het niet. Succes!!
3 maanden geleden
Reactie op kiroet30
Ben je al bij een arts geweest? Dit klinkt bijna alsof er wat aan de hand i ...
Koemelk was hier inderdaad de oorzaak. Wij zaten met onze dochter op tot 5.00/6.00 uur, voor ze zich eens overgaf. En s overdag sliep ze enkel in onze armen of draagdoek.
3 maanden geleden
Hoi! Wat heftig dat je hierin zit. Ik herken dit overigens. Mijn baby wilde ook alleen maar slapen in de draagdoek. Hij is nu ook 3,5 maand en wij hebben hem ‘leren’ slapen. Al na 1 dag mega resultaat. Hij sliep steeds meer in zijn bedje, ruste daardoor beter uit met als resultaat een blije tevreden baby. Na een paar dagen viel hij zelf in slaap in bed en nu doet hij dutjes van 2 uur.
Wij hebben hele milde slaaptraining gedaan. Als hij rustig is wakker in bed leggen. 1 min laten huilen weer teruggaan en troosten. (Bij ons was oppakken nodig). Zodra hij rustig was bovenstaand herhalen. Binnen no time begreep hij wat hij moest doen en kon hij zelf in slaap vallen.
1 min huilen is niet leuk, maar overdag niet slapen nog veel zieliger (vond ik).
Sterkte!! Het komt goed!
3 maanden geleden
Geen tips, wel een advies: ga naar de huisarts en zoek hulp!🙏🏻
Heel veel succes en sterkte! Hou vol 🍀💜
3 maanden geleden
Reactie op Chantal1095
Geen tips, wel een advies: ga naar de huisarts en zoek hulp!🙏🏻
Heel veel ...
Dit! Ze hebben hier speciale momenten voor bij de kinderarts en kunnen bijvoorbeeld ook eens 2/3 dagen je kindje opnemen ter observatie! Ik zou willen dat ik dit bij mijn eerste kind had gedaan… die heeft tot 1,5 jaar 3 tot 10 x s nachts wakker geweest en uiteindelijk heb ik er slaapangst door ontwikkeld waardoor het alleen maar erger werd.. dus trek aan de bel. Veel sterkte 🫶🏼
3 maanden geleden
Reactie op mbw90
Oh dot heb ik ook gehad. Bij ons duurde het tot 1 jaar en 2 maanden. Ik dur ...
🫶🏼🫶🏼🫶🏼